Jeg aner ikke om det går, men hvis det ikke går så kan du mens du capturer bruke fjernkontrollen til kameraet og spille det baklengs mens du capturer og da blir det baklengs...
hei.
jeg bruker pinnacle studio 9 plus...
jeg har hørt noe om at det går ann å spille et klipp
baklengs i det programmet. men jeg finner det ikke.
er det mulig med det programmet?. hvis noen vet om det så
vennligst forklar meg hvordan man gjør det.
på forhånd takk![]()
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Jeg aner ikke om det går, men hvis det ikke går så kan du mens du capturer bruke fjernkontrollen til kameraet og spille det baklengs mens du capturer og da blir det baklengs...
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Vil ikke da "spole-linjene" bli vist?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Er det ikke noe som heter trim eller noe?
Har bare liquid fra pinacle men et tips ialfall..
jør som meg:
[/URL]
Wainhost billig webhotel[/URL]
Har prøvd det, og det kommer ingen spolelinjer...Opprinnelig postet av Westad
man who casts no shadow has no soul.
Jeg har Studio 9 pluss og det går desverre ikke å spille baklengs der.
Da har jeg mått tatt fjernkontrollen til kamera og spilt bånden baklengs som det blir nevnt her. Det funkere så bra uten å få striper eller slike ting
Bare å bruke kreativitenten sin så er det mye rart så går på Studio 9 :lol:
Går bachelor i flerkameraproduksjon-teknikk, Høgskolen i Lillehammer.
Hjemmeside: http://ostbymedia.no/
hmm...
når jeg hadde Pinnacle så hadde jeg samme problem..
men nå har jeg Adobe Premiere Pro
der går det...
men det skal nok gå ann og lage det.. bare å tenke logisk og bruke det man har.. det går ann...
jeg har funnet ut at video redigering er ganske logisk, man må tenke og bruke fantasien for å få til det man ønsker..
prøv ut forskjellige ting...
lykke til :!:
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
*kremt*, om jeg ikke husker helt feil, så går det til og med an i movie maker?
Hvis det ikke går an i pinnacle studio 9 plus, så er det rett og slett bare idiotisk og latterlig, må da være en av de enkleste effekter som finnes?!
Om det så ikke går an i pinnacle, så gjør det i movie maker og eksporter i full kvalitet.
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
moviemaker har ikke den effekten... ikke på min versjon hvertfall
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Det kommer helt ann på om du bruker spole knappen eller "baklengsknappen", på min kontroll er det ihvertfall en egen baklengs knapp... Så hvis du trykker inn den mens du capturer blir det baklengs film, men da blir jo samme klippet lagt inn 3 ganger om du skjønner, først en i forlengs film og så en i baklengs film og så enda en i forlengs film så det blir jo unødvendig mye capturing og sånt, men hvis du ikke finner en annen måte å gjøre det på sa er det en mulighet!Opprinnelig postet av moonlightP
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Bokmerker