-
24th September 2004, 21:03
Lieutenant Commander
Tiscali, Tittler, Introer, kabel, modem, Gpp
Dette er eh.. en kopi av en posting på det forumet jeg nok må sies å være mest aktiv i.
Jeg lagde denna introen i LE, og for de som gidder å lese hele greia så er det en liten sånn "HowTo" tutorial på slutten, moderatorer kan selvfølgelig flytte, slette osv. på denna posten
Jeg har ikke lastet ned noe særlig av amatørfilmene herifra, men eh.. tiscali har nå rotet bort 4 mnd på å flytte adsl abbonementet mitt så det å surfe er en skikkelig "pain in the ass" for tiden "t t t tog du an?" <- Valen TV
Her er historien.:
vel jeg ringte 01.7.2004 og meldte flytting
tar en måned sa tiscali
tuller du?, montøren sa det var en 10 min jobb sa jeg.
Nei det administrative tar sin tid sa han
ja men driver dere ikke med data dah? sa jeg
jo men telenor.... sa han
ja men har ikke de data da sa jeg
DET TAR EN MÅNED!! sa han
jammen for en 10 minutts jobb, jeg kan jo dra å skru på den J#%€&; adsl modemkabelen sjøl jeg dah!! sa jeg
Nei det går ikke sa han
Føler meg som en russer i polkø sa jeg,...sender dere ut noe dop?? sa jeg
Hva behager? sa han
Jaaa, noen pinex forte å knaske på når en er helt avhengig av nettet og bare sitter å trommer med fingrene mens Norton antivirus forgjeves prøver å koble opp, filmer som skal kikkes på , nedlastninger som skal gjøres etc... sa jeg
Da la han på ........ Vel så ringte jeg opp en måned senere, litt mer ydmyk ....
Ja sier han nå har vi fått en dato 15.9 sa han
... eh det blir jo for F€&;%# 2 måneder sa jeg, vel vi har hatt det travelt sa han mange, nye kunder og sånn ...
Ja men hva med de eksisterende nærmest ulte jeg
Ja vi skal sette opp prioriteten på oppkoblingen din sa han og la på ...... Ringte så opp 16.9 igjen, Hallo sa jeg, hvor er ADSL forbindelsen min?? Eh... vi har gjort en feil sa han
hvadah? sa jeg
Vel vi la inn 15.09.2003 i systemet vårt, så vi må starte pånytt igjen...
Hmmm da sa jeg en masse som ville involvert moderatoren her på forumet kraftig (pluss etpar tre andre forumer også også er jeg redd)...
så enden på historien er ifølge BREV fra tiscal, ny ADSL dato er 4.10.2004 (tror jeg
) og, hmmm kommunikasjonen mellom oss er nok dessverre redusert til skriftlig *sukk*
Moralen i historien her, går meg selvfølgelig hus forbi som vanligt
Vel med ISDN etter et år med ADSL så blir det som om jeg Svømmer i sirup (Skal vist gå like fort som i vann i følge de som har prøvet det (ref. dagbladet, )
men det jeg egentlig skulle si, var dette.:
De på det engelske LE forumet mente jeg skyldte de en tutorial på hvordan jeg hadde laget tittelen i LE, siden de hadde kastet bort timer med verdifull redigeringsid på grunn av tullet mitt...
Tja hva gir du meg?
jaja lagde denna tutorialen da, og oppdaget til min beskjemmelse at den hadde ikke liten underholdningsverdi i seg selv..
Da mikken min ikke er tilgjengelig, vel så brukte jeg kameraet, og logga bare audioen (lurt heh??), og redigerte sammen audio med screencapture av prosessen, samt backtraxx musikk jeg aldri ville hmmm benyttet i noe.. jaja glem det.. vel for å gjøre en heller lang og kjedelig historie kort så beit jeg meg merke i at jeg mest sannsynlig har noen gener fra han som spiller "The swedish chief" i mupped show, dersom noen husker så er det han som sier noe slikt som hurrdyburrddy bolledy*PANG* hurrdiburrdy smultring ... og tja slik fremstår jeg altså på videoen, som du kan laste ned HER..., kun usle 23Mb noe som går som en drøm .... vel for de med ADSL ihvertfall *tørker en ørliten tåre fra øyenkroken*...
Når det gjelder mannen med hatt,... vel så var han i mine øyne så cool at jeg bare (helt uproffesjonelt selvsagt) bare MÅTTE skyte han inn... aner ikke hvem det er men sånn er livet 
Vel god Helg :lol:
MVH
Tor-Bjarne
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker