Viser resultater 1 til 4 av 4
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    172

Standard Trøbbe I Premiere! Vil ikke exportere til tape!

Hei. Jeg har testet dette med 3 forskjeliige kameraer nå, og hver gang jeg går inn på export to tape så trykker jeg på record..
    Alt som skjer er at kameraet regaerer på premiere, og begynner å recorde (rec).. Men skjermen på kameraet er bare blått, og når jeg spiller tilbake igjen det jeg har recordet, får jeg bare samme blå displayet!

Uten lyd og bilde! Får ikke filmen ut Dette haster.. Hjelp meg hvis du kan!

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Har du husket å sette prosjektet som PAL og ikke NTSC (hvis det er et slikt kamera du bruker selvsagt). Mener å huske at man velger dette når man starter prosjektet. Jeg hadde et slikt problem en gang med at skjermen kun var blå, men da var det bare fordi jeg hadde surret med PAL/NTSC.
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Captain datselguf2 sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Sted
    Sola
    Svar
    659

Se om Kameraet har Dv in Vis det ikkje har det så går det desverre ikkje... Eventuelt Noen andre har et Videokamera med DV IN...
    VR-V1E HDV
    HDVlight
    Røde NTG2 (Boom og Dead cat)

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    May 2006
    Svar
    236

Hvis det er et "billig" kamera.. så har det trolig nok ikke digital inngang.
    Brenn på dvd..
    url=http://www.signaturdesign.org]AMD Athlon 64 X2 4200+ 2.2GHz 2GB RAM GeForce 7900GT 256MB[/url]

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •