ser ut til at du ikke har nok plass på harddisken din. Når du brenner dvden lagrer den filmen din "Temporary" på harddisken din. tror det skal gå ann å bare brenne til dvd?
Har brukt Sony Vegas endel, men i den siste tid har jeg fått beskjed da jeg skal brenne ut filmen fra Sony Architect Studio 4.5, at "There is not enough space in the temporary files folder for prepering the DVD"
På disken hvor mappa ligger er det flere hundre gigabyte ledig, så jeg skjønner ikke at det ikke skal være nok plass.
Sist gang jeg fikk opp denne beskjeden brukte jeg easy cleaner og fjernet endel unødvendige filer og da funka det, men etter at jeg hadde brent ut filmen var problemet der igjen ???
Jeg skjønner ingen ting akkurat.
Noen som har noen gode tips?
Veldig takknemmelig for hjelp
På forhånd takk
Ole E
ser ut til at du ikke har nok plass på harddisken din. Når du brenner dvden lagrer den filmen din "Temporary" på harddisken din. tror det skal gå ann å bare brenne til dvd?
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Ok, men det er litt rart. Har jo flere hundre Gb ledig.
Merkelig at det plutselig blei sånn også. Har jo fungert fint i lang tid.
har c disken full plass? og hvor mye plass tar filmen?
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
C-disken har cirka 6Gb ledig plass og filmen tar ca. 2.5Gb, men er lagra på ekstern disk.
Litt frustrerende for å si det mildt.
Prøv å gå på brenn-egenskaper eller sånt no ( jeg har ikke peil på Vegas) sjekk om du kan få "burn directly to disc" eller no
Takk takk
Inne på options var det litt av hvert jeg kunne stille på ja
Da blir det filmbrenning for alle penga, nesten ihvertfall ;D
Bokmerker