Viser resultater 1 til 2 av 2
    Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard Ukjent filtype

Har i det siste kikket i gjennom gamle filmer som vi laget for lenge siden og som ligger slengt på harddisken min. Noen av filmene kunne jeg tenke meg å komprimere og kanskje legge ut på nettsiden vår den nærmeste fremtid, problemet er bare at jeg har kommet over noen filmer som jeg ikke vet hvilken filtype de tilhører. Det eneste som står er "Video Clip" der det vanligvis f. eks. står "Windows Media Audio/Video file". Noen som har anelse om hva slags filtype vi snakker om? Jeg lurer på om ikke jeg klipte (og dermed også eksporterte) filmene i Pinnacle Liquid 5.5 for noen år siden.

Tingen er at mitt vanlige komprimeringsprogram ikke aksepterer filene. Derfor må jeg prøve et nytt program, men vet ikke om det heller støtter (den ukjente) filtypen.

Håper noen kan hjelpe med et godt program til komprimering som støtter det meste eller rett og slett bare navnet på filtypen jeg er på jakt etter :wink:
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Standard Ukjent filtype

Kva filetternamn har klippa? .avi, .mpg eller noko anna? (For å vise filetternamn, gå til Verktøy --> Mappealternativer i Explorer, og fjern haka frå "skjul filetternamn for kjende filer" under fanen "Vis".)

Du kan prøve t.d. Virtualdub for konverteringa.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •