Hvorfor har du ikke med Liquid Edition med i noen av valgene?
God aften!
Jeg bruker Ulead Viedo Editor 7 til å redigere mine filmer, men har i lengre tid vurdert å anskaffe Adobe Premiere Pro 1.5. Er det noen grunn til å gjøre dette? Hva kan adobe som ikke ulead kan?
here is no love in your violence!
Hvorfor har du ikke med Liquid Edition med i noen av valgene?
ww.ustedalen.com
Fordi jeg ikke vurderer å kjøpe liquid editor. Jeg vet ingenting om det programmet, mens jeg derimot har blitt ambefalt adobe am mange.Opprinnelig postet av ustedalen
Jeg har faktisk blitt anbefalt LE, når jeg ringte inn til en butikk som selger begge deler... (Vent, det var to faktisk :P )Opprinnelig postet av Rad-X
Og nå som jeg har det, er jeg utrolig glad for at jeg kjøpte det....
(Min post nummer 300 :lol: )
ww.ustedalen.com
Bør jeg da skifte til LE, eller bør jeg fortsett å bruke Ulead?Opprinnelig postet av ustedalen
Med Premiere kan man importere Photoshop-fil (og muligens After Effects prosjekt-fil). Det blir lettere å samarbeide med programmene.
Kanskje LE har det samme, men jeg vet ikke hva andre programmene heter. Jeg har aldri brukt LE eller Ulead
Jeg har aldri prøvd Unlead, med jeg tipper at det er noe lignende Studio?
Hva er det du vil ha i redigeringsprogramet ditt?Bør jeg da skifte til LE, eller bør jeg fortsett å bruke Ulead?
Vil du ha bare ett enkelt program der du kan klippe, legge til overganger og musikk holder nok Unlead for deg... Vil du derimot ha muligheter for fargeenkodinger, 2d editor, 3d editor, over 1000 realtime effekts, blue/greenscreen, lydeffekt (fjerne noise osv..), flere formater (.wmv .mov osv...) og masse annet, vil jeg helt klart annbefale LE.
ww.ustedalen.com
Ulead kan gjøre nesten alt det du nevner.Opprinnelig postet av ustedalen
Jeg får sjekke LE uansett!
ww.ustedalen.com
Jeg bruker Adobe Premier pro 1.5 selv og er strålende fornøyd med det programmet. Siden Pinnacle er kjøpt opp av Avid ville jeg valgt Adobe i steden for Pinnacle.
ORIOROSA - Vår kortfilmhttp://www.recmedia.no/moriorosa
Bokmerker