FCP liker ikke mp3. Gjør den om til .aif i GarageBand![]()
Heisann! Sitter og redigerer en bryllupsfilm, og har lagt på en mp3 fil. Men det er noen irriterende klikkelyder som går gjennom hele låta. Hva er det? Kan noen hjelpe? Jeg har rendret, og lyden er der fortsatt når jeg eksporterer.
Hør selv:
www.ai-produksjoner.com/arg.wav
FCP liker ikke mp3. Gjør den om til .aif i GarageBand![]()
Sjekk ut http://www.youtube.com/Andyax
How?
Eksporter til Disk gir bare m4a.+
EDIT: Nevermind, fikk det tilThanks!
Noen som kan forklare meg hvorfor klippet mitt faller ut av sync når jeg drar den fra Viewer(har merket in og out) og inn på tidslinjen? Men det kommer ikke opp slikt rødt merke på klippene. Det virker som programmet tror klippet er i sync når det ikke er det. :? Funka fint med tidligere klipp, i samme tidslinje/prosjekt.
Dette kan jeg bare komme på kommer av èn ting.. Sjekk at tidslinja di har samme innstilling på lyd som du har på opptakene. F.eks. om opptakene er gjort i 32K og tidslinja er stilt inn til 44.1K eller 48K vil du få usynk i lyd og bilde..![]()
Begge er 48, men jeg forstår det ikke, for når jeg tar samme klipp i en annen tidslinje blir det helt ok. Og når jeg kopierer fra den nye linja tilbake til den gamle - er den i usynk igjen.Opprinnelig postet av OlaHaldor
Klipp tidligere i tidslinjen er likevel helt fine.
Får vel redigere resten i en annen tidslinje da. Kanskje en faktor at filmen er over 3 timer lang, jeg aner ikke. :roll:
Har aldri opplevd det der, så jeg kan ikke komme på hva som kan gjøre det... Rare greier, sier jeg bare. :?
At du har ei tidslinje på over 3 timer skal ikke være noe problem i seg selv..
Resample før du eksporterer kanskje? (tviler på at mp3'en er 48K)
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Bokmerker