Okey!!!! Vegas går meg på nervene. Makan til drittprogram :evil: Takk for lånet, Ole... Vegas er så counter strike kiddie program at det er ikke mulig. Hvem vil vel ha 3D overganger?? :roll:
Hva er prisene på Adobe Premiere 2.0?
Alt av transitions osv ser jeg i preview vinduet, men når det kommer til effektene syns de ikke før jeg konverterer de til mpg:S Noen som har det samme problemet?
very cause has an effect... - The Merovingian
Okey!!!! Vegas går meg på nervene. Makan til drittprogram :evil: Takk for lånet, Ole... Vegas er så counter strike kiddie program at det er ikke mulig. Hvem vil vel ha 3D overganger?? :roll:
Hva er prisene på Adobe Premiere 2.0?
Premiere Pro 2.0 koster 8 490kr om du kjøper nedlastbar versjon frå Adobe.no.
Forresten, Vegas stiller i same klasse som PPro, so å seie at det er eit "cs kiddie program" er å ta litt hardt i. Det er mange som liker Vegas svært godt, nåde profesjonelle og amatørar. Greit nok, om du ikkje liker måten programmet er lagt opp på, då får du heller skifte, men ikkje noko vits å gje opp etter med ein gong.
Ok. Joda, ble bare litt frustrert. Har brukt Vegas i en måned nå, men når man skal bruke det til litt mer avanserte ting blir det noe klønete. Har lest mye bra om Premiere så skal teste ut en trial tenker jeg. :wink:
Bokmerker