Du kan bruke Winamp, Windows Media Player og jeg kan ikke se noe grunn til at du ikke kan det med VLC heller.
Jeg er multimediaansvarlig på et prisutdelingsshow. Jeg har diverse videoer Som skal vises på storskjermene.
Jeg ønsker å vise video på storskjermen (Skjerm 2)
og kunne kontrolere videoen på PC skjermen (Skjerm 1)
Slik at jeg kan skifte videoer fra en playlist eller noe uten at det synes på storskjermen, at den bare ligger i svart eller på et bakgrunnsbilde når det ikke skal vises video.
Hva slags programer kan jeg bruke?
Går dette ann i VLC?
Du kan bruke Winamp, Windows Media Player og jeg kan ikke se noe grunn til at du ikke kan det med VLC heller.
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Lykke til Btw!
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Det du kommer definitivt lengst med er et presentasjonsverktøy og utvidet skrivebord (windows funksjon)
Et eksempel på presentasjonsverktøy kan feks være "easy worship" som mulighens er noe av det beste du kan bruke på området. Ganske dyrt, men det har en fullt fungerende demo i 30 dager.. Anbefales!
Anbefaler også "Easy Worship" http://www.easyworship.no Har brukt det selv maaange ganger, og det fungerer veldig bra til ditt bruk! Anbefaler det på det sterkeste. Prisen er det eneste som trekker ned.
Canon 7D
Sigma 30mm 1,4.
Tidligere: Sulunuu
Bokmerker