Har du husket å fjerne haken i "lock to 4:3" (eller noe sånt noe) i compositon settings?
nå er det sikkert bare jeg som surrer og overser noe logisk, men ihvertfall.. klarer ikke å lage en comp i AE som blir widescreen. Velger "DV PAL Widescreen (1,42)" og velger nett de samme innstillingene som jeg brukte når jeg eksporte klippet i fra Pro 1.5 som jeg skal fixe litt på..(klippet som blir eksportert er så klart i widescreen) men klarer ikke å få det i widescreen, compen gidder ikke å adlyde^^ horestress.. dette haster litt, bør få gjort unna sporenstreks..
så takker og bukker for alle som gidder å ta seg tid til å svare
pmw-ex1+macpro+studio2+ae
Har du husket å fjerne haken i "lock to 4:3" (eller noe sånt noe) i compositon settings?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
ja, det skal være snickers og twist
Merkelige greier. Startet nettopp opp AE og jeg får det ikke til jeg heller. Den viser det konsekvent i 4:3 uansett. :?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
hore prog! men det bør jo gå an og få til widescreen? hvis ikke er jeg temmelig buttfucked^^
Du kan sikkert få hjelp på AE-forumet til Creative Cow:
http://forums.creativecow.net/cgi-bi....cgi?forumid=2
Si ifra hvis du finner det ut a Moe.Opprinnelig postet av StianH
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
takk, kan prøve.. er så jevla lei av å lese rundt på forum nå..
men en liten ting til, er en skikkelig nabb når det kommer til AE, fikk det i forrige uke.. hvis jeg skal redigere et klipp får jeg det ikke til å vare noe lenge, det er en base 30 el noe sånn, og denne er låst.. fatter ikke noen ting av dette, kan noen opplyse meg?
ja, skal gjøre detOpprinnelig postet av erdnis
![]()
http://forums.creativecow.net/cgi-bi...;postid=869641
prøvde meg på dette, men fikk det ikke til å fungere i første omgang ihvertfall.. får teste litt til
Bokmerker