Viser resultater 1 til 6 av 6
    Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Standard Alle Ulykkers Dag

Kjeda meg fælt i dag. Tenkte jeg skulle filme noe, men ingen ville være med. Så jeg satt meg ned alene og skrev et manus.
    Siden det var ennå en god tid får det ble mørkt tenkte jeg at jeg skulle ut å filme også.
    Og resultatet ble ganske bra synes nå jeg.
    Men det er vel opp til dere å bestemme.
    http://www.ustedalen.com/Alle%20ulykkers%20dag.wmv (13,6mb)

(Ble veldig rart skrevet dette :roll: )
    ww.ustedalen.com

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Standard Re: Alle Ulykkers Dag

Sitat Opprinnelig postet av ustedalen
    Ikke la andre bestemme om det du lager er bra eller ikke. Hovedsaken er at du selv er fornøyd.

Jeg likte vel ikke helt at fortellerstemmen fortalte alt jeg så, dermed var den nokså overflødig. Jeg likte heller ikke "presents" i forteksten når både tittelen, sluttekstene og fortelleren var norske. Men til å være en film som ble lagd i huj og hast, var den jo slett ikke så verst.

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Standard Re: Alle Ulykkers Dag

Sitat Opprinnelig postet av Rocambole
    Sitat Opprinnelig postet av ustedalen
    Ikke la andre bestemme om det du lager er bra eller ikke. Hovedsaken er at du selv er fornøyd.

Jeg likte vel ikke helt at fortellerstemmen fortalte alt jeg så, dermed var den nokså overflødig. Jeg likte heller ikke "presents" i forteksten når både tittelen, sluttekstene og fortelleren var norske. Men til å være en film som ble lagd i huj og hast, var den jo slett ikke så verst.
    Joda, jeg er fornøyd. Har alltid hatt presents på filmene mine. Men jeg skjønner poenget ditt.
    Fortellerstemmen var der........... hehe vet ikke helt hvorfor jeg hadde dem med, men det ble bedre enn uten (testet det også)
    Takker for tilbakemelding!
    ww.ustedalen.com

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Dette var kjedelige greier. Jeg moret meg ikke et eneste sekund. Du var riktignok alene, men bare stativfilming blir traurig likevel. Og det var ikke noe hold i historien. En vanlig ubrukelig dag. Du prøver ikke å finne ut av hva som skjer med tv'en, og ingenting blir sagt om hvorfor du spytter i avisa. Og hvorfor er du ikke ute i utgangspunktet når det likevel er en utedag? Det mest plagsomme var uansett pistolen som så ut som den veide 56 gram. Selv om den ikke er ekte, så kan du i alle fall late som. Og pistoler ryker ikke som en skorstein etter ett skudd. Dårlige greier.

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Sitat Opprinnelig postet av Kenny Wang
    Dette var kjedelige greier. Jeg moret meg ikke et eneste sekund. Du var riktignok alene, men bare stativfilming blir traurig likevel. Og det var ikke noe hold i historien. En vanlig ubrukelig dag. Du prøver ikke å finne ut av hva som skjer med tv'en, og ingenting blir sagt om hvorfor du spytter i avisa. Og hvorfor er du ikke ute i utgangspunktet når det likevel er en utedag? Det mest plagsomme var uansett pistolen som så ut som den veide 56 gram. Selv om den ikke er ekte, så kan du i alle fall late som. Og pistoler ryker ikke som en skorstein etter ett skudd. Dårlige greier.
    Så dårlig ja... :? Hjelp.... 8O
    ww.ustedalen.com

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

serveren er nede nå
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •