Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 20

Tråd: amandus hjelp

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Standard amandus hjelp

HeisanN! noen som trenger hjelp til noen av filmene sine til amandus? intro? logo? osv osv? jeg har det meste! Premier pro 1.5, After effects 6.5 Pro, Adobe Auditon, 3d Studio Max 7 og photoshop CS!
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    68

Standard amandus hjelp

*Noterer det ned*
    Du kan ikke sende meg mail-adressa over PM, så kan jeg kontakte deg om det skulle bli nød?

Og forresten, har du link til noe du har laget?
    url=http://www.nettplassen.com/wishionized]Wishionized[/url]

Lieutenant
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Tromsø
    Svar
    75

Standard amandus hjelp

Kan hende jeg er litt treg, men fatta ikke helt spørsmåle...
    Altså, du vil hjelpe andre med filmene di har laget til amanda???
    Hva er amanda...Er ikke det en festival eller noe?
    Sorry er litt treg i dag, men forsto ikke helt det innlegge.
    m a green, mean, fighting machine!

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Standard amandus hjelp

Er litt usikker på hva denne fyren mente jeg også. Han vil bare hjelpe folk som har en film for Amanda? Med andre ord, han vil bare gjøre noe som gir han en cred på filmer som folk skal se? Eller var det slik at han kunne hjelpe oss med å få alle disse programmene han har? Ingen av de programmene er så vanskelige å bruke at ikke hvem som helst andre kan gjøre det uansett; og filmskaping er en læringsprosess, og vil man ikke helst lære hvordan man kan få til ting, i stedet for å bare dytte det over på andre. - Nå snakker jeg selvsagt amatørfilmnivå; med større budsjetter så delegeres jo selvsagt ansvar nedover i systemet, men det er greit om regissøren vet hva de forskjellige folkene holder på med, så han kan vite hva han kan ønske seg, og hva som kan bli gjort. Men ikke ta det ille opp; jeg synes det er bra at du stiller din selvoppnevnte ekspertise til rådighet - men jeg ser med smale øyne på de auteurer som velger å benytte seg av hjelpen han tilbyr.

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard amandus hjelp

Han bare tilbyr sin hjelp til de som ønsker det! Amandus er en årlig filmfestival/konkurranse for ungdom! Hvis du ikke vil ha hjelp så er vel det greit, men andre kan vel ha lyst på litt hjelp? Uansettt, man har forskjellige felt å være god ved ikke sant, og samarbeid kan vel være like bra for amatører som for profesjonelle?
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Ensign
    Medlem siden
    Aug 2004
    Svar
    29

Standard amandus hjelp

Hei folkens.

Her kan dere lese mer om hva Amandus er ;

http://www.nfi.no/barnunge/_nyheter/vis.html?id=1384

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    392

Standard amandus hjelp

Greit at ting er en læringsprossess, men jeg gidder da ikke å lære alt!

Jeg kan After Effects og Premiere rimelig godt nå etter å ha jobbet med det i flere år.
    Jeg kan kamera, delvis god til å regissere, lyssette og litt lyd.

Skulle jeg nå ha begynt på ett filmprosjekt så ville jeg gjerne involvert meg mer i lyd delen av filmen for å lære enda mer om det, men hvis jeg plutselig skal ha litt CGI i filmen som krever 3d modellering og animasjon, så gidder jeg da ikke å sette meg ned og lære meg 3d studio. 3D er noe som jeg alltid kommer til å ha bruk for i filmer, men jeg kommer aldri til å lære meg å lage det. Det er en av de få sidene ved amatørfilm produksjon jeg har aldri giddet å sette meg inn i. Da er det jo greit å kunne spørre slike som han, så kan jeg heller bruke kreftene mine på å få en sjepelig film istedenfor fancy effekter. Hadde folk brukt mer av energien sin på innholdet i sine filmer istedenfor utseende (cgi kuler som kommer flyvende ut av pistoler) så tror jeg kvaliteten på de fleste filmer her ville ha steget. Men... det er jo helt greit å lage CGI baserte filmer hvis det er CGI man vil jobbe med. Hvis ikke...dropp 3d mener jeg

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Svar
    392

Standard amandus hjelp

Det hørtes kanskje litt arrogant ut

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Standard amandus hjelp

Helt enig!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Standard amandus hjelp

Jeg skal ikke bidra der enda.

Og de som kritiserer han, er helt tåpelig. Han tilbyr bare hjelp hvor han kunne gjøre filmene til folk som bidrar bedre kanskje. Gratis også tenker jeg.

Kanskje NorskAmatørfilmForum burde lage en film sammen?

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •