Visste noen av oss det hadde vi sannsynligvis tatt det opp med en gang. Håper at det er sant du sier, men 6. august er litt for stress spesielt når vi ikke vet hvem/hvor/hvordan sende videoene.
Hvor har du hørt det forresten?
Jeg hørte noen rykter om at TvNorge utlyser en Amatørfilm konkurranse til et nytt program de skal starte til høsten. Et program der de bare viser amatørfilmer
Dette høres jo lovende ut, men er det noen som veit noe mer?
(Fikk og høre at innleveringsfristen var 6. august eller noe....?)
ww.gratistur.com
Visste noen av oss det hadde vi sannsynligvis tatt det opp med en gang. Håper at det er sant du sier, men 6. august er litt for stress spesielt når vi ikke vet hvem/hvor/hvordan sende videoene.
Hvor har du hørt det forresten?
Ja, tenkte egentlig det jeg og... :?
Hørte det på jobben... Hehe. Og det var fler av de som hadde sett det....?
Jaja. Prøver å se litt på tvnorges nettsider, men ser ikke noe.... :? :roll:
ww.gratistur.com
Sikker på at det ikke er 6. august neste år da?
size=9]Panasonic AG-DVX100E - RØDE NTG-1
Sony Vegas 6.0 - DVD-Architect 3.0
Indiesnap Matte Box
Pass dykk for ord delings feil![/size]
Hakke peiling jeg.. :wink:
ww.gratistur.com
Enten har TVNorge for dårlig informasjon eller er det neste årEller noen har misforstått noe?
sikker på at dere ikke mener den animasjonsgreia hvor de viser frem andre folks animasjoner på TV? sansyneligvis ikke da men... håper at dere har rett, fordi TVnorge er min favoritt kanal
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Reality-serie-junkiene-TVNorge kan brenne. Men det er en annen diskusjon.Opprinnelig postet av Remi
Kos det någe å ver me i sliker konkuranser?
en hvem Bryr seg?
Har nesten ALLTID en mening!, og den kan ingen forrandre.
Sga prøva å slutta med dialekt, og spørsmåls tegn.
Begynner nesten å verte litt irritert. Kunne du tenke deg å fullføre alle orda, og gjerne skrive litt mindre dialakt i framtidige innlegg?Opprinnelig postet av ToTax
Bokmerker