Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 12
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Bidrag til Amandus, skal du sende inn?

vi ble nettop "ferdige" med vår film til amandus, men mangler fortsatt musikken som noen jobber med akurrat nå.
    tenkte jeg skulle paste noen screenshots fra filmen vår.
    har du tenkt å sende inn noen film?

Vår film heter "Rød Rose", og jeg legger den ut her med en gang musikk arbeidet er ferdig. er vel egentlig en eksperimentell film, men også action/psykisk.

Bildene er egentlig ikke svart hvitt i filmen, men jeg har ikke fikset fargene enda, så jeg syntes svart hvitt så best ut.

Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Så DRIT bra ut! gleder meg, får ikke levert inn noe pga kompisa mine som dreit bare i det! har ingen som vil være med å lage noe ordentlgi, har 2 stk da, eller 1, han ene driter egentlig litt i det vi lager, men kompisen min er med på å lage masse.. ska endelig få brukt Max payne manuset mitt som er 1 år gammelt takke vær Goberg, endelig ass! takker... så får se hva som skjer, det blir ikke noe Amandus, men det kommer nok litt, Bekkelaget skal også spilles inn, men han ene som spiller streiker, pga han besøker dama si heletia, javel, ganske teit, mn mn alle brenner ikke for film som jeg som noen sa! men men!!! vi får se!! så bra ut KIM! Gleder meg ass! FÅR HÅPE dere vinner ass! vi snakkast på msn da!!!! får håpe jeg får sett noen klipp da kompis,
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Lieutenant
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    82

Sitat Opprinnelig postet av Freddern
    Så DRIT bra ut! gleder meg, får ikke levert inn noe pga kompisa mine som dreit bare i det! har ingen som vil være med å lage noe ordentlgi, har 2 stk da, eller 1, han ene driter egentlig litt i det vi lager, men kompisen min er med på å lage masse.. ska endelig få brukt Max payne manuset mitt som er 1 år gammelt takke vær Goberg, endelig ass! takker... så får se hva som skjer, det blir ikke noe Amandus, men det kommer nok litt, Bekkelaget skal også spilles inn, men han ene som spiller streiker, pga han besøker dama si heletia, javel, ganske teit, mn mn alle brenner ikke for film som jeg som noen sa! men men!!! vi får se!! så bra ut KIM! Gleder meg ass! FÅR HÅPE dere vinner ass! vi snakkast på msn da!!!! får håpe jeg får sett noen klipp da kompis,
    jeg kan bli med :P er vel liten sjanse for at dere bor i nærheten men

btw Ustabil-Kim: filmen deres ser knall ut, skal ikke vurdere å ha svart/hvitt da? var fete bilder
    url=http://www.teit.org]Teit Productions[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Hvor bor du hen da??!? hehehe....

EDIT:

DUMT AV MEG DET STÅR JO SKIEN! HAHAH!
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

Jeg og en kompis har laget 2 filmer til amandus i år, den ene heter "Hemmeligheten" og den ble vi veldig fornøyd med og den andre heter "Tannbørste, Passopp" den redigeres for øyeblikket, men vi tror den også blir bra, men den ble for lang så vi må kutte den ned litt :cry: ! Skal legge ut filmene kanskje hvis jeg for lov av han! :lol:
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Når er fristen??

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

fristen er 10 februar.

http://www.nfi.no/barnunge/amandus/
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Captain
    Medlem siden
    May 2004
    Sted
    Røyse, utenfor Hønefoss
    Svar
    589

en kamerat av meg ble ferdig med masuet i dag og skal filme på søndag, men mangler skuespillere, location og mer med! jeg tror ikke han rekker det til 10 februar, men han tror det så¨vi får se!
    lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jan 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    64

Jeg og noen skolekamerater har filmet og gjort alt klart. Eneste som gjenstår er lyd designet, og litt finpussing på lys, kontraster osv. Er en film basert på mafiaen. Er spilt inn i gamle byen i skudenes. 2 filmteam, et lyd- og lysteam. Synd det ikke er mer enn 5 min. da!

Forresten: dette ble gjort som et filmprosjekt gjennom skolen :wink:

DuRk
    år medier og kom. vk2 | åkra

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Haugesund
    Svar
    321

Kjenner en kar som kanskje skal lage ny musikk til Deathlag.
    Musikken som er nå funker forsåvidt bra, men hadde vært enda bedre med musikk som vi har lov til å bruke

Dersom det går i boks innen fristen, skal jeg ikke se bort i fra at vi slenger den inn.

Men er det slik at alle som melder seg på må reise til Lillehammer, eller er det noen av de innsendte filmene som blir nominert, og at disse så må reise...

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •