Side 1 av 23 12311 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 223
    Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Bunker - LAST DEN NED! GRATIS!

Filmingen av Bunker starter i neste uke, og vi har igjen fått opp hjemmesiden vår nå, har lagt ut bilder av skuespillerne, samt mange bilder av locations.. Kommer til å holde websiden veldig oppdatert fremover nå, med hvordan produksjonen går, og kanskje et filmklipp her og der for å holde folk interessert =) Kanskje vi også roper etter hjelp herfra, hvis noen har tid og mulighet til å møte opp om det trengs.

www.bunker.ustabil.com

dette er som sagt, produksjonen som jeg, Kenny Wang, Dahlskebank og Ustabil-Andreas holder på med.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

sykt kult! så bildene av locations, gleder meg til å se denne

lykke til!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    258

Så bra ut ass!!! Men hvordan har dere fått tilgang til de tunnelene i fjellet?! Har sett noen sånne når jeg kjører bortover E6 (tror jeg, eller E18) og har alltid lurt på hva som er inni de!! hehe... Men gir dere lønn til skuespillerne eller noe, siden alle vil være med i filmen deres i gjesteboken?? hehe 8) :P

Commander
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Machine of Oslo
    Svar
    331

Jævlig bra locations. De gangene var råfete. Dette er første gangen jeg faktisk ser frem til en amatørfilm her på forumet.

Heltinnen var forresten sexy som f...
    Nestlederen og gjenglederen var bad som bare det!

Dette bør bli bra!

Edit: Hva slags kamera bruker dere?
    But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Tilgang til tunneler i fjellet sier du, det er en fin liten locationscouting kunst det. (Spør man og graver lenge nok så finner man noe). Vi har dog bare fått lov til å filme i en da, og den er heller kort. Nei vi betaler ingen av skuespillerne våre. De er med av fri vilje og jeg tror ikke de gjestebokinnleggene er helt kurante. Fler av dem har vi ikke hørt noe fra etter at de ble mailet om mer Bunker-info.

Westad, tenker du stillbildekamera eller videokamera? Stillbildekameraet vet jeg ikke, men det vil bli brukt Kenny Wang sitt Sony HVR-Z1 for å filme. Eventuelt også Ustabil-Kim sitt XL1-S.

Vil benytte denne muligheten til å spørre andre i Oslo om hjelp til location. Vi har ikke nok bunkerlignende ganger (Oslo har få bunkere og enda færre man kan få lånt), men vi kan bruke trange kjellerganger. Noen som har slike der de bor? Hvis det så ta kontak!!

Citizen
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Horten, Norge
    Svar
    1

Standard Takk,takk:)

Sitat Opprinnelig postet av Westad
    Jævlig bra locations. De gangene var råfete. Dette er første gangen jeg faktisk ser frem til en amatørfilm her på forumet.

Heltinnen var forresten sexy som f...
    Nestlederen og gjenglederen var bad som bare det!

Dette bør bli bra!

Edit: Hva slags kamera bruker dere?

Hihi...
    Man takker for komplimentet^_^
    Mvh heltinnen
    hat if...

Evil_Ash
    Guest

Det her ser ut som kan bli en veldig bra og gjennomført film. Med en god historie, skuespillere og locations. Jeg gleder meg til å se filmen

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

grisefete locations.
    skuespillerene ser ut til å passe rollene sine.
    dette blir nok bra. gleder meg til å se filmen.

Lykke til!
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

[size=24px] :!: :!: :!: KRISE :!: :!: :!: [/size]

Vår "Comic Sidekick" har helt ut av det blå fått seg en jobb og jobber hele 6 dager i uken.
    Dette ruinerer våre planer totalt da vi har tenkt å begynne innspilling nå på mandag.

Hvis noen i Oslo/Akershus området har lyst å trå til i den rollen så hyl ut innen søndag!
    Det er forresten en fordel at du ikke har jobb, da vi spiller inn på dagtid.

TA KONTAKT! ASAP ZULU!!

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Gi gjerne en liten beskrivelse av han? Feks alder? utseende kanskje? Hørte at dere fikk mange søkere fra blink - kanskje dere kunne plukke ut en av dem?

Eeeller dere kan jo sminke en av dere ugjenkjennelig og spille begge rollene? Monty Python-style

Side 1 av 23 12311 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •