Linken er ødelagt..
Linken er ødelagt..
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Det er rart hvordan linken fungerer hos noen og ikke hos andre. Hm. Ta å høyreklikk å velg "lagre mål som", eller prøv igjen senere. Hadde samme problemet hos akam.no, men det fungerte hos de fleste til slutt...
Niks..
"Finner ikke området. Kontroller at området er riktig og prøv på bytt"
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Funka for meg, men maskinen jeg sitter på er så tragisk dårlig så jeg venter med å se den til filmen i alle fall slipper å hakke! (har ikke lyd her engang!!!) :cry:
Nå har jeg iallefall testet det med både firefox, internett explorer og Safari på både Pc'en og Mac'en selv. funker helt fint her.. :?
Den ser bra ut - severdig
Var det den ungdomfilmen du lurte på tittelen?
Fikk sett den nå. Er på et datakurs og satt meg ved en annen PC! Der funka det uten noe hakking!
Synes det var sinnsykt bra. En god teaser. Akkurat slik en teaser skal være! Er denne filmen filmet med DVX-100 kameraet? Må si jeg likte fargene!!!
Meget, meget bra Kyrre!
Takk!Den ser bra ut - severdig
Var det den ungdomfilmen du lurte på tittelen?![]()
Og nei, dette er en annen film, selv om den godt kan virke grusomt lik.
Tusen takk!Synes det var sinnsykt bra. En god teaser. Akkurat slik en teaser skal være! Er denne filmen filmet med DVX-100 kameraet? Må si jeg likte fargene!!!
Meget, meget bra Kyrre!DVX100 er brukt ja. Og fargene er også ganske kraftig fargegradert.
Du kyrre? Åssen mac bruker du egentlig?
Gleder meg til siden deres blir i orden!![]()
ORIOROSA - Vår kortfilmhttp://www.recmedia.no/moriorosa
Bokmerker