Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 16
    Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Standard Dahlske Bank (stoppet)

EDIT:
    [size=18px]Denne tråden stoppes. Alt videre angående Dahlske Bank kan diskuteres på den nye tråden til Dahlske Bank[/size]

Server er halveis på vei (går trægt dette her), men har ihvertfall fått opp en midlertidig FTP server på den korrekte IP. Er bare 2,3mbit upload, men antar det går fint. Interessen for mine filmer er neppe så stor at utlinja blir et problem. Hvis andre skulle trenge det kan jeg oppbevare, og gjøre filmene deres tilgjengelige på serveren min. Ikke at det virker som om noen egentlig har problem med verken plass eller linjehastighet her på forumet. But, anywho, the offer stands!

Benytter muligheten til å reklamere for mine "filmer", eller hva enn de er.

The Killer
    Auteur kortfilm. Resultatet av DV kamera og fritid. Handler om en mafialignende fyr som går til et hus, dreper noen der og forlater huset. Veldig meningsløs film.
    (ca 54mb, 5m20s)

The House Killer
    Auteur kortfilm. Resultatet av DV kamera, fritid og tilgang til flere pistoler. Kortere versjon av The Killer med flere våpen og mer skyting. Samt bruk av litt lys. Fargebehandling burde kanskje vært gjort... Veldig meningsløs film.
    (ca 30mb, 2m28s)

Gregory Lindé - Mitt Yrke
    Auteur kortfilm. En av de få gangene jeg planla hva som skulle filmes, desverre døde det med det som er her. Skulle opprinnelig filme deler av det han prater om. Men men... Som alt jeg lager, veldig meningsløs. Obs, ganske dårlig komprimering, så ikke verdien i den da. Ser ikke verdien i den nå heller egentlig...
    (ca 27mb, 9m58s)

The Real World
    Trailer/teaser kanskje... Utrolig hva som kan skje helt plutselig og hva man kan få ut av det i redigeringa. Skal vel forestille en slags mod til Half Life 1. Meningsløs: ja!
    (ca 40mb, 2m20s)

Foreslår dere høyreklikker og velger "Lagre mål som", hvis dere har tenkt å se noe av dette.
    Er mye dårlig i disse filmene, så kritikk mottas ikke med takk. Går på skole nå for å lære det jeg ikke kunne da jeg lagde de filmene der. Ikke særlig gjennomtenkt var noen av dem heller. Menneh. fritid og kamera fører til så meget mye drittfilmer.

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Du vet jo at det er meningsløst, så er i grunn ikke noe vits å kommentere det så mye, men.

The Killer har i alle fall alt for lang intro og outro. De tar vel opp 3/4 av filmen til sammen, kanskje mer også, introen var i alle fall halvparten, og det er jo bare jævlig, mem det er morsomt å se hvordan du har løst at du kun er en person på sett, det samme også i House Killer, som også er mye mer fornøyelig, fordi det er en masse forskjellig våpen der, og ikke en lang intro og outro, ellers er begge filmene like dårlige som de er meningsløse. Men jeg liker at killeren tar seg en slurk av noe brus fra kjøleskapet - her har vi faktisk litt karakterbygging, bortsett fra at det ikke er noen vits åp bruke hansker når man likevel skal sikle på flaska. Det at hansken er ødelagt er også morsomt.

Gregory Linde er en morsom liten greie, og personen føler faktisk til tider virkelig, selv om han skifter dialekt fra same til finne til nordlending, og sammen med at han alltid har en merkelig klang av Kristiansandsk over seg. Synd det ikke er blitt filmet noe av det han snakker om, men når man ser på killerfilmene dine, så ville det vel blitt såpass meningsløst likevel at det ikke ville være verdt å se. Men en god idé egentlig.

The Real World - Jeg likte denne lille biten, også pga av at jeg skal bruke noe av samme teknikken i neste film. Du legger ikke skjul på at du har rippet intro og slik, så det gjør vel ikke så mye. Man må riktignok ha spill Half.Life for å forstå hva som foregår, og CS, samt kanskje Doom, men det har de fleste som sitter med en pc foran seg nå - så det går vel greit.

Alt i alt mye meningsløst her, som du selv sier - men nå skal du få prøve dine ferdigheter som kameramann og foto, så får vi se hva du klarer.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Standard Re: Dahlske Bank

Sitat Opprinnelig postet av dahlskebank
    Hvis andre skulle trenge det kan jeg oppbevare, og gjøre filmene deres tilgjengelige på serveren min.
    tilbyr du deg faktisk å legge ut andres filmer på serveren din...
    i så fall takker jeg gjerne ja
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Jeg setter et slags krav da.
    Ingen animasjons, snowboard, eller skatefilmer. Hvis det er komplett mig så gidder jeg heller ikke share det.

Og nei off. Kenny Wang har postet. Jeg må klage til forumadmin. Sånt kan jeg ikke ha, nå blir jeg bitter og innesluttet. Grine skal jeg også.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Jeg setter et slags krav da.
    Ingen animasjons, snowboard, eller skatefilmer. Hvis det er komplett mig så gidder jeg heller ikke share
    det er bare en vanlig kortfilm som jeg og en kamerat har lagd...
    varer i ca 5 eller 6 min...

er dette ok?
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Jadda.
    Fikk du ikke PM'en min?

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Jadda.
    Fikk du ikke PM'en min?
    jeg la ikke merke til den...
    men nå har jeg lest den...

takker så mye
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Server er desverre nede for tiden grunnet diverse Microsoft problemer.
    Dette vil bli fikset i løpet av 1-3 dager.

Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Vil bare informere om at IPen til min FTP server har blitt endret.
    Gudene må vite hvordan det lot seg gjøre. Aldri før opplevd at IPen bytter så lenge man er konstant tilkoblet, men men, jeg gidder ihvertfall ikke betale Nextgentull 100 kr ekstra i måneden for fast IP.

Anywho, den nye IPen er:

80.203.27.219

Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Har dessverre vært litt nede tid grunnet nytt bytte av IP fra Nextgentull sin side. Har nå gått til anskaffelse av dyndns. Istedenfor IP er nå adressen til FTP serveren min som følger:

ftp://dahlskebank.kicks-ass.org/

Ta kontakt hvis det skulle være behov for konto.

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •