Du vet jo at det er meningsløst, så er i grunn ikke noe vits å kommentere det så mye, men.
The Killer har i alle fall alt for lang intro og outro. De tar vel opp 3/4 av filmen til sammen, kanskje mer også, introen var i alle fall halvparten, og det er jo bare jævlig, mem det er morsomt å se hvordan du har løst at du kun er en person på sett, det samme også i House Killer, som også er mye mer fornøyelig, fordi det er en masse forskjellig våpen der, og ikke en lang intro og outro, ellers er begge filmene like dårlige som de er meningsløse. Men jeg liker at killeren tar seg en slurk av noe brus fra kjøleskapet - her har vi faktisk litt karakterbygging, bortsett fra at det ikke er noen vits åp bruke hansker når man likevel skal sikle på flaska. Det at hansken er ødelagt er også morsomt.
Gregory Linde er en morsom liten greie, og personen føler faktisk til tider virkelig, selv om han skifter dialekt fra same til finne til nordlending, og sammen med at han alltid har en merkelig klang av Kristiansandsk over seg. Synd det ikke er blitt filmet noe av det han snakker om, men når man ser på killerfilmene dine, så ville det vel blitt såpass meningsløst likevel at det ikke ville være verdt å se. Men en god idé egentlig.
The Real World - Jeg likte denne lille biten, også pga av at jeg skal bruke noe av samme teknikken i neste film. Du legger ikke skjul på at du har rippet intro og slik, så det gjør vel ikke så mye. Man må riktignok ha spill Half.Life for å forstå hva som foregår, og CS, samt kanskje Doom, men det har de fleste som sitter med en pc foran seg nå - så det går vel greit.
Alt i alt mye meningsløst her, som du selv sier - men nå skal du få prøve dine ferdigheter som kameramann og foto, så får vi se hva du klarer.

LinkBack URL
About LinkBacks

Bokmerker