Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 11
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    108

Standard Drømmefanger "innslag" fra meg

Jeg har vært medlem på forumet ganske lenge nå uten å kunne vise til noen som helst klipp. Nå har vi fått en oppgave på skolen, hvor vi skal ta utgangspunkt i årets tv aksjon og lage en greie ut ifra det.

De fleste velger å lage et intervju med en fiktiv prostituert samt, en "voldtekstscene". Jeg Har valgt å prøve å vinkle det litt annerledes, og ferdig produkt kommer snart. Skal bare få lagt det ut. Gjør det til fredag.
    isforstå meg rett...

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Ettersom jeg bor i sverige for tiden har jeg ikke helt fått med meg hva temaet for årets tv-aksjon er. Kan noen opplyse meg? Så vidt jeg har fått med meg har det noe med vold/undertrykkelse av kvinner å gjøre, eller?

Blir interessant å se resultatet av din vinkling, hva den nå enn er.
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Morsomt. Jeg har jo lagd en "dokumentar-intervju" om voldtekt, samt filmet en voldtektsscene i 9ende klasse.

Jeg vet forresten heller ikke hva årets TV-aksjon gikk ut på.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    277

Sitat Opprinnelig postet av Fixer
    Ettersom jeg bor i sverige for tiden har jeg ikke helt fått med meg hva temaet for årets tv-aksjon er. Kan noen opplyse meg? Så vidt jeg har fått med meg har det noe med vold/undertrykkelse av kvinner å gjøre, eller?
    Årets TV-aksjon var såvidt jeg fikk med meg om vold mot kvinner. Alt fra vold i hjemmet til voldtekt, trafficking og omskjæring av kvinner. Pengene gikk til diverse krisesentre rundt om i verden osv.
    hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Okei, takk. Det er ingenting som provoserer meg mer enn det som var tema for denne aksjonen. :evil: Spesielt det her med omskjæring og fistula. Kan ikke fatte at folk behandler sine døtre og slektninger på denne måten. Men det er vel en diskusjon som ikke hører hjemme på dette forumet..
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Skien
    Svar
    108

Her er den. Får håpe den faller i smak. Den er vel litt stor, 40 mb, men det er fordi jeg slet endel med eksportering.

Se den her
    isforstå meg rett...

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

det gjør ingen ting når speeden er 180kb/s =)

Liker fargene veldig godt, når hun løper i skogen så minnet det meg faktisk om film, og ikke video =)
    Stemmen hørtes litt ødelagt ut, var noe vindstøy der hvis jeg ikke tar helt feil (laptop høytalere).

Men alt i alt veldig bra =) liker stilen..
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

3MB/s her! :wink:

Er nøyaktig enig med det Ustabil-Kim sier... Vil legge til at jeg liker kamerabevegelsene... Og de plakatene på slutten tar lissom litt mye plass og tid. Hadde det vært mulig å få frem den teksten på en litt annen måte? Delt den opp og hatt den inne i mellom f.eks.

Og en siste ting, skal dette vises på TV-skjermer osv? For da kan du få et problem med å all teksten innenfor safe-margin (altså innenfor det området som synes på TV). Eller har du tatt det i betrakning? Så nemlig faretruende ut...
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Enig med Ustabil-Kim og HenrikSolberg. Den var veldig bra laget, synes jeg! Jeg er skikkelig imponert. Liker kameraføringen. Men pass på å begrense til "title safe". Tekstene er for store til å lese dersom man har fullskjerm på

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •