Can't wait !! 8)
Norbygdi Productions er snart ute med den nye filmen Eggstøkkan. Dette er den andre filmen til NP. Den første var Gronneigar Krigen som man kan se traileren til her. Gronneigar Krigen ble noe kjedlig å tam. Den er ikke så bra som Traileren tilsier. Grunnen til det er at alt det som er kult er med i traileren å den er på 1 min mens filmen er på 20.
Men Eggstøkkan vil forhåpentleg vis bli mye bedre. Vi har fått inn mer humor mer action å større eksplosjoner!! Å så hadde vi opptil 4 kamerar til disp. Men jeg tror det meste som ble brukt på en sence var 3. Den er under post production nå, men grunnet en del software problemer tar det litt tid.
Følg med her for realese dato.
here comes a time when every man feels the urge to spit on his hands, hoist the black flag, and start slitting throats." -- H.L. Mencken www.norbygdi.net
Can't wait !! 8)
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
![]()
![]()
![]()
Traileren og <bare glem det...> deres var knallbra så vi gleder oss vilt til å se noe mer fra dere!
ill pipe for beer!
Ehh Musikk videoen var ikke vår. Den var det Thed som har lagd. Drit kul foresten!!!
here comes a time when every man feels the urge to spit on his hands, hoist the black flag, and start slitting throats." -- H.L. Mencken www.norbygdi.net
Lastebilen til Eggstøkkan er nå ferdig!![]()
:arrow: Man finner den på siden til Norbygdi Productions
Skjønner at vi har noe å glede oss til når jula ringer inn :lol:
Artig lastebil, blir morsomt å se det ferdige resultatet !!
En ting til :
Hva i huleste er det for ett kjøretøy dere har laget ??? :?:
Administrator
Norsk Amatørfilmforum
Det er ein slik ein Ole bil. Basert på framdelen til ein Opel Kadett c. sete frå ein buss, ellers så er alt sjølv bygd med ein del vinkeljern å nokre timar med sveising å drikking så blei det resultatet. :lol:En ting til :
Hva i huleste er det for ett kjøretøy dere har laget ???
Kul doning! 8O
ill pipe for beer!
Man finner nå endelig Eggstøkkan på Norbygdi Productions sine sider.![]()
SÅ EVIG BRA!!
Eggstøkkan ble JÆVLI bra!!
Dette kan dere folkens.. keep it up!!
Lo meg fordervet noen ganger!!
Bokmerker