Du prøver og lage en kul og stilistisk film av en dude som røyker. Så skyter han seg selv etterpå. Hadde det vært en kampanje MOT røyk så er det vell litt feil og prøve å få "røykeren" til og se "kul" ut.
Savner forresten mere blod.
Kampanje mot røyk.
Mitt resultat i grusom Youtube kvalitet:
[ame]http://www.youtube.com/watch?v=H356VZovmWo[/ame]
Laks
Du prøver og lage en kul og stilistisk film av en dude som røyker. Så skyter han seg selv etterpå. Hadde det vært en kampanje MOT røyk så er det vell litt feil og prøve å få "røykeren" til og se "kul" ut.
Savner forresten mere blod.
Du har faktisk helt rett.Opprinnelig postet av Ustabil-Andreas
Sensoren sa det samme. Han burde ikke vært så kul.
Og dersom du ikke merket det så stapper han en røyk i tønna på revolveren.
Laks
aha, da skulle han ha drept en liten baby ellerno istedet. "Cigarettes kills babies" Hadde vært bra...
Etter å ha sett den et par ganger, likte jeg den mer og mer. Så faktisk ikke at det var en sigarett han stappet inn i tønna på revolveren før du sa det, og da følte jeg det ble litt tøffere. Musikken hjalp faktisk og en del for at jeg likte den, faktisk på grunn av den er i fra Stavanger. Som sagt litt mer blod...
Karakter?
Jeg la merke til røyk i tønna med en gang jeg![]()
Den var bra den, bortsett fra som sagt han så litt kul ut
faktisk den eneste amatørfilmen her som jeg syns fikk en kjempebra atmosfære. eneste jeg ikke likte var gammeldags-grain greiene eller var det bare youtubes elendige kvalitet?... anywho, har du prøvd å bruke en av tom waits røyka sanger?
Youtubeprofil[/url] <---- kan inneholde spor av CGI!
"all those crappy movies arent competition if your fucking movie is like fucking dynamite" - Quentin Tarantino
Trykker man på "watch in high quality" blir det dobbelt så braOpprinnelig postet av StianSvendsen
![]()
Helt enig! Røykeren skulle ikke vært fremstilt som en kul person.Opprinnelig postet av Ustabil-Andreas
Meget stillig at han putta en sigarett inn i revolveren i stedet for en kule - det gav den et litt mer kunsterisk preg.
Jeg savner dessuten også og mer blod! :twisted:
elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!
Hva slags eksamen var det her forresten?
Snakker vi ungdomsskolen eller videregående?
Hva var sensors mening?
Fikk du bra karakter?
Hilsen nysgjerrige meg :wink:
elt sorg gir halv sorg - delt glede gir dobbelt glede!
Bokmerker