Side 1 av 4 123 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 37
    Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Trondheim
    Svar
    57

Standard Film: FLATHILL

Filmen FLATHILL har vært planlagt av meg og min venn, John i over ett år. Vi har endelig bestemt oss for å lage den, og er to dager på vei. Si hva dere synes:
    www.flathill-movie.tk
    DarthAllan, bedre kjent som Allan.

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

En link til en side som ikke fungerer...

EDIT:
    Funket nå ja, fikk ned "filmklippet" ditt og jeg må si det var heller talentløst. I trailere/teasere så burde det være noe visuelt som forteller oss noe om filmen. Ikke tekstplakater. Det var som å lese på baksiden av en bok, for så å snu og se på framsiden hvor det var et bilde av skolen.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Teaseren var ja... kjedelig. Bestod bare av tekst og bygning. Også var det dårlig kamerabevegelse med harde overgang (som ville ha passet bedre med fade inn/ut). Men her får du sikkert lære masse av andre

Og håper at selve filmen er bedre, hehe - men dere burde heller registre hos home.no, pga popup og begrensende bredbånd hos geocities...

Commodore Kenny Wang sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Moelv
    Svar
    2,210

Ja, det funka jo ikke.

EDIT. Det funker fremdeles ikke.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    205

Akkurat som Harry Potter 2 8O

Hmm

Stygg film egentlig :wink:
    Naida 8O
    color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Trondheim
    Svar
    57

Det var jo egentlig ikke en skikkelig trailer, bare en sånn teaser. Jeg har sett teasere som var akkurat sånn før, jeg. Kun sånne promo-bilder og tekst.. Den skikkelige traileren antar jeg kommer på fredag.. Skal da anta at den er bedre :P Forresten, så er dette den første "seriøse" filmen vi lager utenom et skoleprosjekt. Så ikke forvent ALT for mye.. Men vi sier ikke at den blir dårlig heller...

EDIT: Takk for kritikk, forresten, nå vet jeg at jeg ikke skal slippe en sånn teaser til den neste filmen vi sånn smått planlegger, skal heller vente til vi har nok klipp til den skikkelige traileren..

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Haugesund
    Svar
    205

Det går fint ann å slippe en slik teaser/trailer.
    Traileren til Oceans 12 f. eks. bestod bare av tekst. Det var ikke litt film en gang! 8O
    Så... blir sikkert bra d!
    color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Trondheim
    Svar
    57

Ok, vi er rundt en dag foran skjema, filmen går greit, mangler noen logger på siden, ca 50% av filmen er spilt inn, og jeg har nettopp lagt ut den fulle, skikkelige, traileren med klipp fra filmen! www.geocities.com/flathillmovie/trailer.html Traileren ligger der..

Tom
    Tom er offline
    Fleet Admiral (Proprietor) Tom sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    497

Får ikke noe særlig inntrykk av filmen i det hele tatt.
    Musikken passer ikke med bildene, og bildene forteller egentlig ikke noe som helst heller...

Viser bare noen som står å prater og en som går inn på en skole med noe som ligner strikkepinner..

Nei, her må dere nok jobbe mer for å lage en skikkelig trailer som får oss til å ville se filmen din.
    Administrator
    Norsk Amatørfilmforum

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Trondheim
    Svar
    57

Nå har vi faktisk jobbet en del, og gått inn for å lage en skikkelig trailer.. Håper ikke denne blir så fryktelig nedslaktet som de andre, men når vi ser dem er vi faktisk enige i at de ikke var spesielt bra. Denne traileren forklarer i det minste historien en del. De to andre er også fjernet, så for å se den nye klikker du deg bare inn på trailer innpå www.flathill-movie.tk! (Stor takk til Remi, som hjalp mye til under redigeringen av trailer.. Gav oss råd og hjelp.)

Side 1 av 4 123 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •