gleder meg til King Kong ja .. åsså den nye Larry Clark filmen "Wazzup' Rockers?"
Filmer er vel alltid gøy og diskutere.... Hmmm, ser mest fram til Superman Returns. Med all digital effekt de kan trylle fram i dag er det gøy og se åssen filmen blir..
Ellers er jo King Kong en film og glede seg til... Traileren er her, den er rå..... hehe....
gleder meg til King Kong ja .. åsså den nye Larry Clark filmen "Wazzup' Rockers?"
hey're coming to get you barbra...
Silence av James Wan
Saw II av Darren Lynn Bousman
Hostel av Eli Roth
Grind House av Tarantino og Rodriguez
Inglorious Bastards av Tarantino
Silent Hill av Cristophe Gans
Off-topicsorry)
Hmmm, tenk dere om 15-20 år når all kreativiteten er sugd ut fra Hollywood. Vil vi da få re-makes av filmer som Saving Private Ryan,
Pulp Fiction, Gladiator etc. Bare se på alle re-makes'ene som kommer i disse dager, vil de ikke også gjøre det da?
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
Tja.... vet ikke, men tviler på det...
Disse filmene som du nevner ble laget for ikke så mange år siden... Disse filmene er klassikere.... og de ble laget med meget bra effekter.. .
80 - talls filmer derimot.. der var det en del dårlige effekter.. men skal aldri si aldri.... skjer mye rart over there...
Jeg tror IMAX vil gjøre inntog og bli det nye store... Dette er film på høyt nivå, men allikevel veldig dyrt idag...
hahaOpprinnelig postet av Westad
jævlig bra, gleder meg til å se re-make av saving private ryan og pulp fiction .. om det noen gang skjer
det skal bli en opplevelse...
hey're coming to get you barbra...
Det neste blir vel 3D-TV.
Leste om det i en artikkel i dagbladet. Les den her
Jeg gleder med også til king kong og superman returns, jeg har sett nesten alle video degbøkene.
også gleder jeg meg til narnia.
ttp://www.effektsiden.moo.no/
gleder meg til Grind House, og Inglorious Bastards, og en liten smule Izzat..![]()
Kommende filmer jeg skal prøve å få med meg på kino:
- Charlie og Sjokoladefabrikken
- Wallace &; Gromit og Varulvkaninens Forbannelse
- Corpse Bride
- Harry Potter og Ildbegeret
Filmer jeg nok ikke kommer til å se på kino men som jeg nok kommer til å skaffe meg på DVD istedet:
- The Descent
- Stealth
- Doom
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Bokmerker