Viser resultater 1 til 9 av 9
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    188

Standard First World War Documentary

Kommentarer :P ?

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Kommentarer på hva da?
    Hvis jeg skal si det første jeg tenker på når jeg ser denne plakaten eller hva det skal være så er det "bæsj" og "Team America". No offence, men det er i alle fall mine assosiasjoner. Har du skrivi noe om denne dokumentaren på forumet tidligere? Og hvis ikke så kan du kanskje si noen få ord så kan vi se om vi ser sammenhengen mellom filmen og reklamen?
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    188

Takk for de varmeste svar : )

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Hehe, misforstå meg rett; jeg bare syns det var litt uheldig fargevalg. Og jeg vet ikke hvor mye erfaring du har med photoshop eller hvor lang tid du brukte på dette, men det skal ikke så mye til for å får en litt friskere look. Og hva er ditt mål med denne reklamen? Skal du bruke den til noe eller vil du bare fortelle for oss på forumet at du gjør en dokumentar om første verdenskrig? Utfra den plakaten ser jeg i beste fall for meg en stop-motion film med miniatyrsoldater eller noe.. Gjorde et kjapt søk på forumet etter mer informasjon om denne filmen, men jeg fant ikke noe som matchet. Mer info = mer kommentarerer
    Certainty of death. Small chance of success. What are we waiting for?" -Gimli, son of Gloin

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Er faktisk litt enig i det Fixer sier her..
    Istedenfor å bruke en render så bruk heller ett ekte bilde fra selve filmen/dokumentaren. Og gi oss gjerne mer informasjon om selve dokumentaren.
    Og jeg håper at selve dokumentaren er på engelsk og ikke norsk. I såfall blir det dumt å ha en plakat for filmen som står på engelsk.
    Ellers så var plakaten helt grei, men jeg likte ikke det som var inne i navnet ditt... Det ble bare irriterende synes jeg!
    ww.ustedalen.com

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Oct 2005
    Svar
    188

Helt enig i det begge sier, denne tok meg kanskje 2min å lage, da den også var dårlig til å vere ett førsteutkast

Commander
    Medlem siden
    Aug 2003
    Svar
    433

Og hvis dokumentaren er på engelsk som plakaten, håper jeg den er på bedre engelsk... for det er iallfall en tydelig skrivefeil på plakaten, nemlig "A Erlend... osv." Det heter som kjent an og ikke a foran en vokal.

Vice Admiral (moderator)
    Medlem siden
    Mar 2004
    Sted
    Sandnes
    Svar
    696

unødvendig kommentar fixer. kommenter gjerne plakaten men ikke sånn..
    Sitat Opprinnelig postet av fixer
    Hvis jeg skal si det første jeg tenker på når jeg ser denne plakaten eller hva det skal være så er det "bæsj" og "Team America".
    så ok makketota nå har du vist oss plakaten, fortell litt om dokumentaren din!

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    146

Sitat Opprinnelig postet av KUDi
    unødvendig kommentar fixer. kommenter gjerne plakaten men ikke sånn..
    Sitat Opprinnelig postet av fixer
    Hvis jeg skal si det første jeg tenker på når jeg ser denne plakaten eller hva det skal være så er det "bæsj" og "Team America".
    Okei, så var "bæsj" et uheldig ordvalg fra min side, beklager det, men som jeg utdypet i min neste post; Jeg syns kombinasjonen av farger i denne sammenheng er uheldig. Jeg har selv vært nødt til å bruke lignende farger i et design jeg har jobbet med i det siste og det er relativt enkle grep som skal til for å gi denne plakaten et mer "profesjonelt" utseende (i mangel på bedre ord). Men det er vanskelig å gi konkrete tips når man ikke vet hva produktet for denne plakaten er. Som jeg nevnte i en annen tråd så er det greit om man gir litt mer informasjon hvis man vil ha kommentarer tilbake..

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •