Viser resultater 1 til 9 av 9
    Citizen
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Gjesåsen
    Svar
    1

Standard Gone Bad Productions

besøk våre sider hvor du kan laste ned noen webversjoner av noen av filmene våre... av..:P http://www.gonebad.tk[/url]
    |
    | heavy |
    | |

Ensign
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Kristiansand
    Svar
    34

nei æsj, gjør noe med det designet, så kan jeg kanskje sjekke filmene

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2004
    Svar
    19

Standard dt er da itte nåe feil me designe

Dt er da ful filmen du skal sjå itte designet,eller kansje man bør døpe om norskfilmforum.com til norskwebdesignforum.com?eller kansje itte....
    quot;War, isn't about dying for your country. But to make the other bastard die for his"

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Oslo
    Svar
    55

Du burde ta imot alt av kritikk, man får mye mer lyst til å se filmene hvis siden din er ordentlig og stilig i design.
    rico
    - Mellow Insanity

Evil_Ash
    Guest

Jeg så noen av filmene å syntes at designet på siden og filmene matchet. Hvorfor? Fordi filmene var skikkelig dårlig. Å ikke på en positiv måte heller... :x

Cadet 4
    Medlem siden
    Mar 2004
    Svar
    19

Standard mæææææææææææææææææækk

evil ash er tafatt ,husk at dt er små webversjoner da di dojje hahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaa hhaahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha ah
    quot;War, isn't about dying for your country. But to make the other bastard die for his"

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    stavanger
    Svar
    176

jeg har ikke sett filmene, men skjønner ikke hvorfor alle klager på designet på websiden??? jeg syns ikke det er noe å skryte av. men for guds skyld, hvis eierne vil ha det sånn. hvorvidt folk er like flinke til å lage filmer og webdesign har INGENTING med hverandre å gjøre.

om folk liker det eller ikke er en annen sak, men å si dere ikke gidder å se filmene pga dette?!?!?!
    hvis folk ikke får lyst å se filmene pga webdesignet, så kan de joine gjengen som leier filmer pga cover designet og kjøper cd'er utifra det tøffe designet på coveret.

må innrømme jeg er MØKKA lei av übertrendy webdesign, som er helt like alle sammen!!!! ERGO, denne siden er oversiktlig og enkel. og trenger vi mer overdesignete sider som fungerer dårlig og er uoversiktlige?? NEI!!

(ordet design ble brukt litt for mye her, jeg vet)
    etter run through the jungle

Ensign
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Kristiansand
    Svar
    34

jeg kan gjerne lage en side for dere

Evil_Ash
    Guest

evil ash er tafatt ,husk at dt er små webversjoner da di dojje hahahahhahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhaa hhaahahahhahahahahahahahahahhahahahahahahahahahaha
    Hva betyr "dojje?" :?:

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •