Gjett hvem som gleder seg!
Til alle Harry Potter fans store glede, er nå teaseren til Harry Potter &; The Goblet of Fire, sluppet.![]()
Her kan du se teaseren.
Gjett hvem som gleder seg!
ww.ustedalen.com
jeg gleder meg veldig! men musikken var veldig annerledes fra de andre filmene, men det er nok fordi det ikke er john williams som har komponert den!
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Jeg elsker Harry Potter bøkene. Har lest hver av bøkene minst 5 ganger hver.![]()
Jeg gledet meg derfor veldig til den første filmen og ble skuffet. Film nr. 2 skuffet meg enda mer, og til slutt kom film nr. 3 som skuffet mest. Jeg håper denne filmen blir litt bedre enn de andre og jeg gleder meg til den.
Det er ikke det at jeg hater Harry Potter filmene, det er bare det at jeg elsker bøkene og derfor skuffer filmene veldig.
Håper denne filmen blir bedre. 8O
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
All musikken i teaseren er da fra soundtracket til fangen fra Azkaban som Williams har skrevet, så det poenget faller vel i grus....Opprinnelig postet av erdnis
Håper den er bedre enne de første..
så bra ut da..
men får vente å se
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Syntes Azkaban var den beste Harry Potter filmen til nå... Mye av det skyldes regissøren tror jeg... Det var en veldig annerledes film fra de to første rent visuelt...
HenrikSolberg - er helt enig med deg
Razz_ - Hvis filmene gradvis skuffer deg mer og mer, er det fordi de utelukker mer og mer fra bøkene som blir stadig tykkere. Filmene kan jo ikke (etter vanlige normer) bli lengre og lengre, da vil vi sitte igjen med en film nummer 7 på, ja 5-6 timer?
Nå en teaser slippes, brukes det uansett aldri musikk som kommer til å ende opp i filmen. Musikk komponering er det siste en gjør i post-production fasen.All musikken i teaseren er da fra soundtracket til fangen fra Azkaban som Williams har skrevet, så det poenget faller vel i grus....
Ellers blir med i enighetsklubben her (angående Fangen fra Azkaban) Filmen mangler mye av det mystiske og magiske fra nummer en, men styrkes av stram regi fra Alfonso Cuarón, og av den nydelig fotografering.
Den eneste Potter filmen som ikke helt leverte, synes jeg var midtdelen The Chamber of secrets.
Ja, rett og slett nydelig foto i Azkaban...
Det er ikke alltid musikken er det siste som gjøres... I Born on the Fourth of July ble faktisk musikken laget før Oliver Stone startet å klippe filmen, slik at mye av filmen ble klippet i henhold til musikken og ikke omvendt som er det vanligste...
Bokmerker