Interessant. Hvilke filmstudio skal Patron-Tann Tony lages for da?
[size=9px]Hysj! Aner jeg litt tyson-syndrom?[/size]
heheh hallan
Noen som skrev på forumet her at de ikke hører så veldig mye fra Tait for tida, er forsåvidt riktg det, men vi er litt opptatt for tida. Mange av medlemmene er med på noe som heter Ungdomskanalen, hvor vi driver å lager en Pilot til en tv-series som skal sendes inn til NRK, den skal være ferdig i sluten av juni.
ellers så er vi opptatt med manuset til Patron-Tann Tony som skal selges til et filmstudio, produksonsstart er satt til Høsten 2006
vel ivertfall, det kommer til å komme et par nye filmer ut i løpet av sommren. og hvis dere er interesert så er det bare å følge med på www.teit.org , er ikke så veldig lenge til det kommer en "James Bond" film som kan bli ganske så fet.
vell, peace
url=http://www.teit.org]Teit Productions[/url]
Interessant. Hvilke filmstudio skal Patron-Tann Tony lages for da?
[size=9px]Hysj! Aner jeg litt tyson-syndrom?[/size]
:lol: :lol: :lol: :lol:Opprinnelig postet av Kyrre
Hehe... Skal dere virkelig få lagd Patron Tann Tony i ett film studio? :?
ww.ustedalen.com
folk har jo spørt om hva de holder på med såOpprinnelig postet av Kyrre
jeg vil ikke akkuratt kalle det tyson-syndrom...
men hadde vært kult å vite hvilket studio patron tann tony
skal selges til og hvor mye du/dere får for det?
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
En fyr sa at "Teit Productions ikke henger her noe særlig lenger", det var ingen som jeg har fått med meg som spurte hva som foregår i Teit leiren.
Men selvfølgelig, det er ikke forbudt med litt reklamering.
Jeg sa for en stund siden: Vi hører ikke mye fra Teit Production nå lengere.Opprinnelig postet av Kyrre
Det var sikkert det han tenkte på..
ww.ustedalen.com
var vel det jeg siktet til ja :roll:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Ble iallfall ikke imponert av James Bond-traileren deres, men håper at filmen er bedre enn traileren
Går ut fra at Max Payne-serien er lagt til grus? Eller er det som er Ungdomskanalen?
Bokmerker