Genialt! Rett å slett genialt![]()
Heisann folkens. Jeg vet det er fy og skam å legge ut stillbilder her på forumet, men jeg prøver meg likevel![]()
Jeg fikk lyst til å modellere en av verdens kuleste kjøretøy, og da falt valget naturlig på Il Tempo Gigante. Legger derfor ut bildene til ære for Ivo Caprino og Kjell Aukrust.
Mulig jeg også kommer til å animere bilen, men for øyeblikket har jeg ikke tid.
Kommentarer og kritikk mottas med takk
mvh
Stian
![]()
Genialt! Rett å slett genialt![]()
ww.ustedalen.com
Sinnsykt bra!![]()
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Har sett fremgangen på storedyret, og jeg må bare si sinnsykt bra!
Cirka hvor mange timer har det tatt å lage den?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Ingen skam når resultatet er så bra! :wink:
Tusen takk
Oi, hvor lang tid? Vanskelig å beregne, men jeg startet rett før jul (20.des var det vel), så har jeg vel jobbet noen timer nesten hver dag med den (unntatt i jula)
Her ser dere noen progressjonsbilder fra prosessen: http://www.agep.biz/itg.htm
Denna ble genial bra. Fulgte også fremgangen på Store Dyret og la merke til de syke detaljene du har på den. Eneste jeg ka si noe på er at jeg syns rendringene ble litt pixlete. Men ellers flotte modeller og deilig texturert![]()
Hvis du animerer den kan du jo lage en uoffisiell Flåklypa 2 :wink: .
Må bare melde meg på jeg også å si at denne var veldig fet. Du kan dine saker Agep.![]()
Bokmerker