Side 1 av 3 123 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 24
    Kyrre
    Guest

Standard "Izzat" - Norsk gangsterfilm!

Izzat

Sittet og ventet på norges første fullsjangrede gangsterfilm?

Se trailer

Oslo fostret, på åtti og nittitallet, en ny bølge kriminelle. De var mer voldelige, mer internasjonale og langt farligere enn hovedstaden tidligere hadde sett. Norske heroinbaroner fløy i tottene på innvandrergjenger som ønsket en større del av kaka. En kamp der det skulle flyte mye blod før forholdene stabiliserte seg.
    Les mer..

Noe å se frem til?

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Akershus
    Svar
    1,221

Kult!
    En film jeg garantert skal se!
    i]Endemi[/url]
    24-7 Produksjoner[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

har gleda meg sinnsykt til denne filmen selv, etter jeg så plakatene og den korte første traileren for litt siden...
    trur dette blir braaaaaa norsk film =)

men jeg trudde faktisk den var svensk først.. aner ikke hvorfor.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Leste om filmen for halvt år siden og har sett traileren som kom like før the Island filmen. Den filmen ser lovende ut!

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Steinkjer
    Svar
    74

var ikke så lenge siden jeg så traileren på den... ble skikkelig gira! Litt uheldig at jeg (med denne filmen som alle andre filmer) bor på en såppass liten plass, at filmer som denne f.eks, som ikke blir kopiert i så mange eksemplarer, kommer flere uker etter at storbyer har den.. så litt lengre å vente for min del, men ser veldig frem til den
    hey're coming to get you barbra...

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

Endelig kommer Norge med noen action filmer...

Gleder meg ja.. ser sinnsykt bra ut, norge har forstått nå, endelig.. nå går det snart ann og lage sånne filmer i norge istedenfor å dra til Hollywood, eller bollywood eller hvor man har tenkt seg:S

Norge har forstått, endelig

is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Hehe, den skal jeg se.

*glede meg*
    ww.ustedalen.com

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    177

Må innrømme det at teaser traileren så meget bra ut... Men nå er det en teaser, og alle som kan film vet at å klippe sammen en "fet" teaser eller trailer er ikke det vanskeligste..

Man klipper sammmen de feteste bildene, slenger på noe fet musikk, viser de mest råeste actionscenene, og hva har man da??? En fet teaser..

Man utelater dårlig dialog, dårlig skuespill og handling... for det får man når man ser filmen...

Jeg har sett altfor for mange fete trailere og kun en håndfull var bra når jeg så filmen.. ( Feks The Island = fet trailer- dårlig film, Fantastic 4= fet trailer- dårlig film, Kingdom of Heaven= fet trailer - verste filmen jeg har sett... )

og dette er en norsk film, hvor mange norske actionfilmer har dere sett totalt og hvor mange av disse er bra??? Og UNO er ingen actionfilm..

Ja, traileren ser fet ut, plottet virker bra.... Men husk at dette er norsk film, og norsk film er ikke akkurat gull... Selv om jeg håper at filmen kommer til å være bra... Norsk film trenger det... men tviler sterkt på det...

:wink:

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

liker norsk film jeg..

men, det er kanskje greit å holde seg skeptisk for å unngå skuffelse.

The island var da virkelig god underholdning =)
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Steinkjer
    Svar
    74

synes norsk film har kommet seg..liker også norsk film ... enig med kim at The Island er en kul film.. å du nevner The Fantastic 4 .. tenker du filmatisk dårlig, eller er du klar over at det kommer fler Fantastic 4 filmer? og at denne første er bare en innledning til de neste filmene, du får vite hvordan de ble som de ble + en liten historie ..

men norsk film er på tur opp, å jeg har absolutt tro på Izzat .. selvfølgelig kan traileren lyve, men hvis du skal gå å tenke sånn før hver film du ser ...da er det lite vits i trailere for din del spør du meg...
    hey're coming to get you barbra...

Side 1 av 3 123 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •