Hepp
Glemte helt
Produsenter ønsker jeg også å komme i kontakt med for fremtidige produksjoner.
Mvh
Daniel Skjelstad
Hei,
Fant ikke noe job board på denne siden så jeg poster det her.
Er interesert i filmer å produsere/regissere, hvis det er noen som er interessert så ta kontakt. (helst Akershus/Romeriket området)
Har erfaring med Produsent/Regi rollen fra andre produksjoner.
Ønsker også å komme i kontakt med en filmfotograf med peilingfor fremtidig samarbeid.
Mvh
Daniel Skjelstad
Hepp
Glemte helt
Produsenter ønsker jeg også å komme i kontakt med for fremtidige produksjoner.
Mvh
Daniel Skjelstad
Hei Daniel.
Jeg tror kanskje du burde gi brukerne våre litt mer informasjon om deg, og hvor du bor, erfaring, om du har tilgang til utstyr, hva slags filmer du vil lage o.l.
Det ville kanskje forstørret jobbinteressen litt.![]()
Takk Kyrre
Jeg er 22 år.
Har erfaring ifra London Film Academy, skal til London i Juli og spille inn en reklamefilmhmmm hva mer er det å si.. bruker Dv når jeg filmer.. billigst på den måten, har tenkt med tiden å gå over til 35 mm, men den fremtiden er ennå fjern. hehe
Ser etter folk for å bygge opp et seriøst filmteam. Liker å lage det meste. Men er den beste filmen du har sett Kristin Lavrannsdatter, så tror jeg ikke jeg er så hypphehehe
Er det noe dere lurer på så spør
-Daniel
hvor i romerike bor du?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bor ikke på romeriket lengerflyttet til Sverige. Men jeg jobber på romeriket, så et evnt møte hadde gått bra.
Sikker på at jeg så deg på El-Kjøp forleden dag.. hehe halvlangt hår og Ustabil jakke..
-Daniel
aha =) kan være en annen som heter erlend som har langt svart ned til skuldra. kan ikke huske å ha vært på elkjøp i det siste =)
har du noen filmer du har laget vi kan se her på forumet eller?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
siden min er under re-konstruksjon. men vil snart være oppe igjen. Har nok en større show-reel å vise frem når jeg kommer tilbake ifra London.
Er ikke så lett å lage film med de tomsingene jeg har på crewet.. blir bare kødd, derfor søker jeg etter mer seriøse folk. hehe
Har erfaring ifra Produsentrollen, Regi og Assistant Director.
Kommer forhåpentligvis ut en reklamefilm av meg på tv snart.. må bare diskutere kontrakten med den aktuelle kjøperhehhe
-Daniel
"Har erfaring ifra London Film Academy"
Fullførte du London Film Acadamy?
Ikke fullført.
skal på 1 års master til neste år.
har derimot 1 mnd kurs i filmmaking.
Bokmerker