Wow. Var stilig den
Du kan din 3D!
Hei. En stund siden jeg har vist noe her nå. Tenkte jeg bare skulle vise frem et lite animasjonsklipp av en robot jeg fullførte for en kort tid siden. Klippet er et typisk "rotere objekt" mens den skifter fra wireframe til normal. Men utenom det har jeg lagt til en teit liten animasjon på slutten. Kommentarer mottas med takk![]()
Begge klippene er på ca 3.6MB
QuicTime:
http://agep.biz/3d/Johnny6rotatemedium.mov
Windows Media
http://agep.biz/3d/Johnny6rotatemedium.wmv
Wow. Var stilig den
Du kan din 3D!
But if I knew she was going to lay a runt on me I'd have never spurted inside her. But that's how it goes. I let the jissom flow. And today my daughter exists"
jeg har ikke så god peil på animasjon! men man ser uansett om noe er bra eller dårlig, å den der var råstilig! hehe, likte disketten som var festa til magengleder meg til å se mer av Johnny .. om det kommer?
hey're coming to get you barbra...
Fancy denne ja, fine farger og stadig mykere bevegelser.
Du må lage en helaftens snart, agep. Det er så trist å se bruddstykker fra folk som har potensiale til å lage så mye mer, hehe.
Stå på!
jeg ble litt imponert jegså jeg sendte den til en kompis som jobber med 3d animasjon .. for jeg skjønner jo ikke sånnt, men det virker som du har litt innsikt, så han kommer med noen tips som kanskje du kan få noe utav , som jeg selv ikke får no ut av :P hehe
- første han påpekte var at lyset så litt "flatt" ut
-åsså at du kunne lage litt hakk og skrammer i selve 3D modellen å ikke bare som tekstur, ikke overalt liksom, men litt her og der.. at den da ville se litt mer troverdig ut.
-og at du kanskje kunne ha fiksa så kroppen har rista litt i den "demperen" sånn at den hadde blitt litt mindre statisk ut.
men han sa du hadde et kult utgangspunkt, som du burde jobbe vidre med!
tenkte kanskje du ville ha litt konstruktiv kritikk, derfor jeg sendte den vidre, men jeg er fortsatt imponert![]()
hey're coming to get you barbra...
Johnny 6?!
Ripoff fra Short Circuit eller? Johhny 5. Gud for en upraktisk robot.
Du kan jo lage en animert parodi!
Hei og takk for kommentarene. Jeg kan vel egentlig si meg enig med de fleste punktene som kompisen din kom med remiant, og takk for at du tok deg tid til å vise den videre. Det går frem av navnet dens hvor inspirasjonen er hentet fra ja, spesielt beltene og øynene. Tanken med roboten er at den skal være distre og ikke så direkte smart og upraktisk som nevn. Håper jeg får brukt roboten i en live komposisjon, men det er et knippe tusenlapper frem i tid (trenger trackingprogrammet syntheyes)
Må si meg enig i at denne var ganske kul.
Keep up the good work!
Hehe, du er blitt bedre med bevegelseLikte den ganske godt.
Håper at jeg får se en lenger versjon, men skjønner dersom du ikke gidder. Renderingstid tar jo sinnsyk lang tid
Opprinnelig postet av baarder
Det er vel ikke det at jeg ikke gidder, og renderingen er heller ikke det største problemet (tok ca 100 timer for roboten). Problemet ligger i det at selve modelleringen og animeringen tar sinnsykt med tid, og jeg har rett og slett ikke kapasitet til å rekke mere. Og for øyeblikket er jeg deltagende i et "community project" igangsatt av Hash Inc, hvor vi er en stor gruppe med folk som har kommet i gang med preproduksjon av en times animasjonsfilm med tittelen "Tinwoodman of OZ" (sidehistore av The Wizard of OZ". Selve produksjonen skal forhåpentligvis starte i januar. Jeg er i den sammenheng en modellerer og jeg jobber med TinwoodmanOpprinnelig postet av Melwasul
Tror det kan bli et utrolig spennende prosjekt
![]()
Bokmerker