var en... nybegynner film til tusen =)
ungdomskole prosjekt "VI LAGER FIIILM!" og alle er fornøyde, hehe.
eneste jeg kan si som jeg syns var skikkelig bra, er det ene "DØØØ!" slaget, det så forbanna ekte ut.
Endelig er den her. Køn3båjs. Dette er en reinspikket reality parodi med mye god humor og mange kule effekter (not). Filmen har fått knallkritikk av alle som har sett den.
Det eneste minuset er at filmen du får lastet ned, er Low Life versjonen. Altså, versjonen med dårlig kvalitet. Det anbefales derfor ikke å kjøre fullscreen.
Filmen kan du laste ned her!!!
---Dette er en film du bør se---
color=green]http://www.laniban.com/[/url][/color]
var en... nybegynner film til tusen =)
ungdomskole prosjekt "VI LAGER FIIILM!" og alle er fornøyde, hehe.
eneste jeg kan si som jeg syns var skikkelig bra, er det ene "DØØØ!" slaget, det så forbanna ekte ut.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
hmm, var underholdende, men likte den ikke, ble for mye av de vann tinga..
Hva brukte dere som blod?
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
D blir veldig mye av dei vanngreiene ja... d kan eg sei meg enig i...
Muligens ein del intern humor...
Me brukte konditorfarge så blod... blei litt drit... 3 deler rød konditorfarge og 1 del gul konditorfarge...
Me e ikkje så veldi fornøgde med filmen... ein del feil åsså ein del så kone vært gjort mye bedre...
men ok...
me ska laga køn3båjs 2 t sommaren.... dn ska bli mye bedre...
Dette var utrolig morsomt! Likte personene, spesielt han fugle-fyren!
Den tekninske delen var ikke så bra, og dere kunne brukt mer tid på å få det tekniske bra, da trur jeg filmen ville vert bedre.
Vannkonkuransen varte litt for lenge synes jeg.
Men dere hadde mange morsomme situasjoner og jeg lo ganske godt til tider!
Under slosskampen når "Norsken" slo "fuglefyren", det var veldig bra.
Lang film og jeg kunne sagt mye om den, men kort sagt så var den morsom men ganske dårlig teknisk sett :wink:
heihei,razz
filmen va faktiskt jævla bra syns nå eg!..Glede meg til de andre filmene komme ut på laniban.com
.G , yo
det var konge!
lo meg i hjæl av han fugle-fyren
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Mye av det tekniske i filmen er ganske dårlig... i know.... i køn3båjs 2 "return to nature" skal vi forbedre det velig....
vannscenene varer ganske lenge ja....
filmingen under vannscenene er svært dårlig.... d er fordi vi måtte zoome veldig inn... det er svært vanskelig å filme noe i høy hastighet når du har zommet så mye inn...
en del feil i filmen.....
men dette er vår første film..... (utenom en del legofilmer som er ganske bra)
Eg og synst at det blei litt mye av dei vanntingene.
Men te å værra første film synst eg at det e kjempebra!
An e jo veldig løyen å underholdanest. Tilåme pappa likte an.
Sell om an lurte litt på koffer folk i klassen min va 28 år (ja han e luni)
Men, keep up the good work!
Glede meg te 2'en!
u ironere ikkje om sånnt!
Både selve oppløsningen på filmen, og det fakta at det tekniske fra før av var fullstendig på bånn, plaget meg noe grusomt, derfor var det også vanskelig å like det morsomme i filmen. Mulig det er bare meg, men når det blir såpass dårlig så får jeg litt vondt inni meg, og da sitter ikke lattereb løst. Men når jeg til tider klarte å se bort ifra visse plagsomheter, så var det en del morsomme elementer. Fuglemannen er en bra karakter jeg håper å se igjen, (hvis han får tryllet seg fram igjen, kanskje ingen varig trolldom dette?). Denne dansken var plagsom midt i innerste faen; jeg vet ikke om det var meningen, men den usaklig dårlige danske aksenten svei i ørene. Personen fra Koppang var i og for seg grei, hadde det ikke vært for at han kom fra Koppang, der man alldeles ikke snakker slik, mulig han bare ble født der, hva vet jeg, men det er bare slitsomt når man gir karakterer et hjemsted og ikke bruker dialekten, da forsvant liksom hensikten.
PS. Teksten som rullet under vannkonkurransen var ulidelig treig - fiks det til neste gang dere lager noe, jeg rakk å sette på kaffe og komme tilbake før det første ordet var ute av bildet. (vel, nesten)
Bokmerker