-
1st December 2004, 16:28
Lieutenant
KLISS NY "Sår fra fortiden"-trailer (oppdatert. 11
HELT NY TRAILER!
Vi (POJP) skal være med i en konkurranse den 3. januar, men er VELDIG tidlig ute. Er allerede ferdig med filmen. Filmen heter "Sår fra fortiden", og vi har snekret sammen en trailer som kan vises for allmennheten.
http://www.nutbreak.net/pojp/trailersarfra.wmv
Synspunkter? Ett-eller-annet?
-
1st December 2004, 19:54
Skal vi se. Jeg likte ikke musikkvalget, siden dette tydeligvis er main theme fra Requiem for a Dream, og er brukt i 1000 amatørfilmer og trailere, samt en god del profftrailere, som bla. små kontroversielle Ringenes Herre :wink:
Jeg vil ikke kommentere foto eller skuespill utifra en trailer, men jeg ser virkelig frem til filmen. Den ser ut til å ha potensial i store mengder. Ikke glem å legg den ut.
Lykke til i konkurransen og stå på videre!
-
1st December 2004, 21:46
1.som sagt: musikken er brukt i over 1000 amatørfilmer.
2. Hvorfor skal så mange lage Volds/mobbe filmer :roll: begynner å bli lei etter å ha sett noen 50 :wink:
-
1st December 2004, 22:00
Lieutenant
Altså, den sangen brukes ikke i selve filmen. Har faktisk fått mye gode tilbakemeldinger fra de som har sett endelige resultatet angående musikken.
Men er enig, sangen har faktisk blitt brukt i King Arthur også. 8O Legger vi til de andre filmene som har brukt sangen, så er vi ganske nær 1000.
Uansett, skal legge den ut her samme dag som konkurransen er.
-
2nd December 2004, 17:02
En ting til, dropp engelske intercuts, om du ikke har planer om å slå gjennom globalt, med det første. Vær stolt av å være norsk. Det blir ekstra dumt når tittelen er på norsk, og intercutsene på engelsk.
-
2nd December 2004, 17:14
Lieutenant
Skjønner, du tenker da på slutteksten?
Uansett, notert, det virker logisk.
-
4th December 2004, 09:29
-
4th December 2004, 11:21
Der sa Bj0rn noe ja, viktigst av alt: DROPP den falske amerikanske "approved for all audiences" driten :wink:
-
11th December 2004, 10:54
Lieutenant
Skal bare si at jeg laget i går kveld en helt ny trailer. Håper den faller i smak. Har tatt vekk den gamle musikken, gjort den raskere (forhåpentligvis mer spennende) og endret mye innhold.
Tja, ka du tru?
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forumregler
Bokmerker