Viser resultater 1 til 5 av 5
    Ensign
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    24

Standard liten trailer ifra vår nye film....

Har lagt ut nye bilder og en liten trailer til den nye kortfilmen på min hjemmeside.Men sjekk ut på http://dr-onkel.moo.no/ og klikk inn på videoklipp.
    Eller gå inn på direkte linken: http://kenneth.breisladdracing.com/m...gertrailer.wmv

Gi gjerne en tilbake melding.Dette er bare litt råklipp jeg klipte sammen i en fei for å vise at ting skjer i filmteamet vårt.....
    Er nemlig lagt null arbeid i den promo snutten,og er ikke representabelt i så måte for vår nye splatterkortfilm.
    Men dere får vel en ide om hvordan det kommer til å bli/inneholde.
    ww.dr-onkel.moo.no

Commodore
    Medlem siden
    Feb 2004
    Sted
    Bekkelaget
    Svar
    831

bra effekter og blod greier ass.. sinnsykt.. hvor har dere/du lært detta?
    is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg

Ensign
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    24

Mye er selvlært,lest bøker av Tom Savini+++
    Ikke vanskelig.Veldig enkle greier,men ofte er det det enkle som funker best.
    Takk for gode ord!!
    ww.dr-onkel.moo.no

Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Svar
    142

Bruker dere Studio til å redigere? Mener å gjenkjenne den cheesy teksten fonten til "promo". :lol:

Ellers gleder jeg meg til å se det endelige utkastet, selv om kamerastøy og veldig blasse farger satte et veldig amatørpreg over det hele, men vi er da alle amatører, er vi ikke?

Ensign
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    24

Sitat Opprinnelig postet av Bandidos Pelle
    Bruker dere Studio til å redigere? Mener å gjenkjenne den cheesy teksten fonten til "promo". :lol:

Ellers gleder jeg meg til å se det endelige utkastet, selv om kamerastøy og veldig blasse farger satte et veldig amatørpreg over det hele, men vi er da alle amatører, er vi ikke?
    Bruker studio ja!Hehe.
    Kamera støy var nok lyden av div elektriske ting som sto og duret,men det blir borte i den ferdige versjonen.Fargene er blasse på denne lille promo saken,men det kommer heller ikke til å være slik på ferdig utgave.De er heller ikke så blasse på tv`n.Så hvorfor de blir slik på denne windows media player fila vet jeg ikke.
    Men JA,vi er AMATØRER....hehehe
    ww.dr-onkel.moo.no

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •