mm så dem på msn, men de bildene er jo bare geniale, har egentlig ikke noe og pirke på, det blir jo tøft om du får med vindusviskerne da;p men som sagt, kip upp te gudd vørk agep!!!
Har den siste tiden jobbet med å modelere en McLaren i A:M. ("the revenge of the gull" er utsatt til jeg får bygget meg en ekstra pc).. Ble selv ganske fornøyd.. Det mangler noe småpirk på bilen enda bla. en vindusvisker.. Legger ved linker til 2 bilder (da de er ganske store) og en link til en liten snutt.. tilbakemeldinger mottas med takk![]()
bilde 1
bilde 2
snutt (.mov)
mm så dem på msn, men de bildene er jo bare geniale, har egentlig ikke noe og pirke på, det blir jo tøft om du får med vindusviskerne da;p men som sagt, kip upp te gudd vørk agep!!!
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bare en sete? hehe
Det var iallfall veldig bra laget - skjønner godt at du venter med prosjektet til du får renderingsmaskin. Det lille lightsaber-klippet tok meg ca 10 timer å rendere.
faktisk er det 3 seter.. et i midten og et på hver side av det i midtenOpprinnelig postet av Melwasul
Å, beklager - trodde at det var en sete. Så mclaren-bilen har 3 seter? hmm, hvilken modell?
de aller fleste modellene untatt de som er beregnet for løp har tre seter
litt off topic, hvorfor skriver du "en" sete? og ikke et sete...Opprinnelig postet av Melwasul
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Ser at jeg har altfor lite kunnskap om biler
Forveksler alltid med "et" og "en" - hvis du ser gjennom alt jeg har skrevet i mitt liv, finner du ganske mye forveksling av "en" og "et". Det er jo ingen fast regel på hvorfor en ting skal være hannkjønn eller intetkjønn.Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
hehe ok =) var ikke for å kværulere ellerno, bare lurte =P
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Det er faste regler på det, jo! Men ettersom (nesten) alle nordmenn vet når de skal bruke en, ei og et, så er det ingen som lærer det på skolen. Så det så... Jeg kan ikke de reglene, men det kommer liksom av seg selv...![]()
arl-Peder Sjømæling
karl_p_sjomaling@hotmail.com
Bokmerker