Så fett!!!![]()
![]()
Hehehe, skikkelig likhet også jo!
Skaffet meg A:M for litt over en uke siden. har lekt meg veldig masse med det. prøvde å modellere hodet mitt, noe som jeg fant ut var både svært vanskelig og jævlig tidkrevende. det er ikke ferdig, da håret og noe finpuss gjenstår. hva synes dere?
versjon 2:
endel proposjonale endringer (mindre neadertaler)
![]()
Så fett!!!![]()
![]()
Hehehe, skikkelig likhet også jo!
ill pipe for beer!
najs, du er ihvertfall flinkere enn meg! skal du lage en animasjonfilm av deg? hehe
filmselskapene jukser vanligvis med å skanne ansikt og slik - mens du gjør den vanskelige måten, hehe (som meg)
her er mitt beste 3d av meg selv
![]()
Det var jo skikkelig fett da! Men noe litt off topic:
Noen som vet om man kan bruke sånn "skyte" med pistol effekt, green screen effekt med Liquid Editon?? Har tenkt til å kjøpe det, men akkuratt de effektene er de jeg trenger mest!!
A:M er fett, rett og slett ...Skaffet meg A:M for litt over en uke siden.
Hvis du moddelerer så bra etter 1 uke ... WOW gleder meg til å se etter et år... skikkelig bra jobba !!
Jeg har Liquid + A:M + PI + hva ønsker du ?? Bullet-Time?? Muzzle-Flash ?? Greenscreen/Bluescreen er selvsagt i LE !!Noen som vet om man kan bruke sånn "skyte" med pistol effekt, green screen effekt med Liquid Editon?? Har tenkt til å kjøpe det, men akkuratt de effektene er de jeg trenger mest!!
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Nei, jeg tenkte sånn at det liksom kommer "ild" ut av pistolen når man skyter... :wink:Jeg har Liquid + A:M + PI + hva ønsker du ?? Bullet-Time?? Muzzle-Flash ?? Greenscreen/Bluescreen er selvsagt i LE !!
Kan man lage sånne animasjonsfilmer nesten like bra som Nemo (bare kortere version) med A:M??? Jeg hakke peiling på noe!! :wink:
Nei, jeg tenkte sånn at det liksom kommer "ild" ut av pistolen når man skyter...
Jeg ville nok ha benyttet PI i og med at jeg har den, men det er endel andre alternativer.:
Sjekk denne sitenDetonation Films, her er det gratis til greenscreen.
Så har du Animation for videos, kodeter vel etpar lapper inn til norge så jeg anbefaler vel egentlig i dette tilfellet Animation Master, jada du kan lage NEMO, bare kortere hehe.. Pixar hadde vel en god gjeng med folk som jobba med NEMO![]()
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Hva står PI for?? :wink:
Men KAN man gjøre det med LE?? (Selv om det blir dårlig)
Beklager, PI står for Particle Illusion den finner du her Paticle Illusion
Og et rimeligere , og kansje enklere alternativ er.: ALAMDV2
Jeg har Liquid Edition, og du kan gjøre ALT i LE :lol:
EDITED: Jeg har endret på linken til PI slik at den er rett
MVH
Tor-Bjarne
VH
Tor-Bjarne Henriksen
Da har jeg definitivt bestemt meg! Jeg har selv pinnacle studio 8, så jeg skal KJØPE oppgraderingspakka. Hadde tenkt til å kopiere, men gadd ikke. Leste noen av de argumentene dine, og du hadde mye rett der, ja!
Og LE koster vel ikke så mye når jeg kjøper oppgraderingspakka... Har sett at det koster rundt 4000,-
Men jeg vet ikke hvor jeg kan kjøpe det! :wink:
- Kristoffer 8)
Bokmerker