Har jobbet sammen med Paul M Lundø, regissøren av Mengaloth i en uke nå, og jeg må si han er en artig kar. Fikk ikke lov til å se filmen når vi var hos han, fordi de holdt på en ny versjon i redigeringa trur jeg, men han skulle vist skaffe meg den på dvd etterhvert. Uansett, jeg trur Mengaloth fungerer veldig bra, dette er fordi han er den eneste i norge som har gjennomført en slik film, når den til og med er laget med amatør utstyr, og veldig lite penger. De gikk jo igjennom 4 år, for å bli ferdige med den. Men regissøren er sinnsykt flink, dritfett å være der og se hvordan han jobber.
Når vi spilte inn "Under mørke trær" i oslo nå, skulle vi ha et forkullet lik på et av locationsa. Og Paul sa han skulle fikse det på et eller annet vis.
Når jeg kom tilbake dit etter en stund, hadde han laget et helt menneske ut av leire fra bekken, og det så sinnsykt bra ut. Ble overasket over kreativiteten hans. Håper jeg får sjansen til å jobbe igjen med han senere, og at Mengaloth blir lansert på alle kinoer i hele norge.

LinkBack URL
About LinkBacks
Svar med sitat

[/size]

Bokmerker