Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 19
    Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Standard Mine logoer og illustrasjonsbilder!

I det siste har jeg redigert veldig mye i Photoshop, og prøvd å gjøre det så bra som mulig siden jeg ikke har hatt noe kamera å leke med på 3 måneder (får faktisk nytt til uka :wink: )
    Derfor tenkte jeg at jeg kunne lage en tråd der jeg legger ut mine illustrasjon-bilder og logoer, sånn at jeg slipper å lage en ny tråd hver eneste gang jeg har lagd ett nytt bilde.

I tillegg må jeg kanskje advare mot at det kan ta litt tid å laste ned alle bildene (gjelder spessielt modem og ISDN, men hvem har nå det :P ?).

Må kanskje også nevne at jeg la denne under Reklame og ikke under Introer og logoer fordi jeg tenkte at det blir en del illustrasjonbilder, men hvis en moderator føler det upassende, så er det bare å flytte den!

Hvis dere her også ville legge ut litt kritikk på bildene, ville jeg blitt veldig glad

Må gjøre dere oppmerksom på at noen bilder er lagd med tutorial, andre ikke.

Logoer

Illustrasjonsbilder

ww.ustedalen.com

Rear Admiral (Ambassador)
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Fredrikstad
    Svar
    2,425

Likte veldig godt bilde 1, 2 og 6 veldig godt...

Det eneste jeg misliker med bilde 1 er at bakgrunnen lissom har et fargeskifte på midten (øverst på det svarte). Ellers perfekt...
    På bilde nr. 2 hadde det vært kult å sett hvordan det ble med teksten under bildet/grafikken... Tror det hadde blitt kulere...
    Bilde 6 har jeg ingenting å si på! Det er flott!
    color=red]REC[/color] MEDIA
    http://www.recmedia.no/

[/url]

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

synes de var flotte jeg! stå på.

tør jeg spørre hvordan du lagde nummer to? den som ser litt ut som elekrisitet, jeg vet hvordan jeg lager elekrisitet, men ikke sliiik. :cry:
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Skal det være logobilde, så likte jeg det første bildet best. Bildet nr 1 passer best. For bildet er ikke overdrevende, og passer godt inn i begynnelsen av filmen. Som intro Sånn fade ut og inn

Commodore dahlskebank sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Thailand
    Svar
    1,787

Hvis dette skal bli film, og ikke bare stills, ville jeg gått for bilde nr. 2. Der har du uante muligheter for hvordan logoen oppstår og fader ut. I tillegg kan firmanavnet dukke opp ganske kult inni der, vil jeg tro. Men det forutsetter at logoen blir gjort levende. Som stillbilde var det litt traurig. Skal det bare være stillbilde er bilde nr. 1 veldig bra. Bare en ting; bytt font!

Commodore
    Medlem siden
    Jul 2004
    Sted
    Gjøvik
    Svar
    1,681

Tror det hadde gjort seg bra med en lensflare på bildet nummer én! :P
    url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]

"Like eight bitches on a bitch-boat."
    -Garry Newman.

Commodore
    Medlem siden
    Jun 2005
    Sted
    Granvin
    Svar
    881

Likte begge logoane, og fleire av illustrasjonsbileta. Matrix-bilete var veldig bra.

Men eit lite tips til å lage ein betre stjernehimmel:

På eit layer fylt med svart:

1. Filter --> Noise --> Add Noise (t.d. 90-100%, gaussian, monochromatic)
    2. Filter --> Blur --> Gaussian Blur: 1-1,5%
    3. Image --> Adjustments --> Brightness &; Contrast: Set kontrasten opp, og brightness ned. (t.d. Brightness: -50, Contrast: +70)

Du kan i tillegg:

4. Lag fleire layers med stjerner av ulik storleik/lysstyrke (justert med Brightness/Contrast), og set Transfer Mode til Screen på alle layerane.

Remi (om korleis han laga #2): Prøv filteret Stylize --> Wind.

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Legger inn ett nytt bilde, der jeg bare har lekt meg litt. Men synes det vart faktisk litt bra!

ww.ustedalen.com

Commodore
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Tharsis, Mars
    Svar
    2,656

Hvis du vil signere under bildene er det nok best med fontstørrelse på ca 20 og skriv heller webadressen din, www.ustedalen.com, ikke bare ustedalen. For da vet folk hvor bildene kommer fra dersom bildene ble sendt videre og videre til andre.

Captain
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Geilo
    Svar
    741

Sitat Opprinnelig postet av Melwasul
    Hvis du vil signere under bildene er det nok best med fontstørrelse på ca 20 og skriv heller webadressen din, www.ustedalen.com, ikke bare ustedalen. For da vet folk hvor bildene kommer fra dersom bildene ble sendt videre og videre til andre.
    Tror nok ikke at de blir det da :P
    ww.ustedalen.com

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •