Holder filmen internasjonal klasse? Er dette virkelig et mesterverk?
Jepp.
Nå er Monstertorsdag den eneste norske filmen som noensinne er blitt tilbydd å delta under konkurransen i Sundance i USA!
Har registrert at det er altfor få av dere her som har sett det fantastisk underholdene stykke film, men nå har dere ærlig talt ingen god grunn til ikke å se den. Løp og se!
Holder filmen internasjonal klasse? Er dette virkelig et mesterverk?
Du kan så si. Iallefall en av de mest inspirerende filmen jeg noensinne har sett!
Sjekk ut traileren her
PS: Dere har dårlig tid folkens! Den slutter rimelig snart på kino! :cry:
dritt, bor i danmark akurat nå, så jeg får ikke sett den på kino! men sprøtt....så nettop en dansk film som het inkasso med de samme to danske skuespillerene......liten verden vi lever i
etter run through the jungle
Her i haugesund er det allerede for sent, og tror det er mange uker siden den gikk ut fra kinoen!![]()
så filmen på skolen for en god stund siden, likte den, men er ikke helt min type film, og derfor syntes jeg storyen ble litt... lett? det var ikke en dårlig story, men den ble litt sånn "man vet hvordan alt skal ende" selv om man faktisk ikke gjorde det.
spoiler...--->
[spoiler]han dør jo på slutten, og jeg hadde tenkt meg en "fin" slutt.[/spoiler]
men filmen var skikkelig godt laget, og den viser bare hvor bra norsk film begynner å bli, gleder meg til den dagen jeg forhåpentlighvis kommer inn i produksjonen av noen ordentelige filmer =D.
noe jeg likte svært dårlig i filmen var de ALT for dårlige effektene som var når man så nærbilder av hovedpersonen i den siste scenen, der han surfer den store bølgen.
vannet så rett og slett skikkelig dårlig ut i bakgrunden av han når det var nærbilder, men i totalbildene hvor man så hele han og bølgen, så var bølgen kjempeflott animert.
men ellers en kjempebra film, og alle burde se den, vi har mye og lære av de folka der =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
har sett filmen med skolen på kino... kjempe kul !!! anbefaler alle å se den
Bølgen er ikke animert. Det er en ekte bølge, og surferen surfer den....så var bølgen kjempeflott animert.
Noen som vet om andre måter å få sett filmen på :wink: for jeg har lyst til å se den før den kommer på dvd, for det er sikkert en evighet til...
finnes det SÅ store bølger i norge? (er det filmet i norge?)
men bagrunden i nærbildene er vel animert?
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bokmerker