driiit bra... så bra ut ass.. tok det ikke stor plass????
For de som har vært inne på hjemmesiden min har sikkert lagt merke til at jeg har et webcamera. For en uke siden installerte jeg en ny webcameraserver med motion detection (tar bilder kun ved bevegelse), i motsetning til oppdatering hver time som det var før. Har siden installasjonen logget hvert eneste bilde som er tatt. Disse bildene la jeg inn i pinnacle og laget en liten filmsnutt. Det vil si at 7 dager er komprimert til 53 sekunder. Det er vel ingenting spesielt som skjer i videosnutten, men det kan være morsomt å se likevel![]()
http://www.agep.biz/klipp/motion.wmv
driiit bra... så bra ut ass.. tok det ikke stor plass????
is jeg hadde vært deg, så hadde jeg DR*** meg
Nå kan det jo sies at det er et dårlig kamera jeg har. kjører lav oppløsning (352x288), og det ble i løpet av uken tatt ca 1250 bilder. Men alle bilden tar ikke opp mere plass enn 18MBLegg merke til 17.des ca kl 16 (månen drar forbi)
stilig - men eg tror det hadde vært bedre om du tok hver halv time eller noe slikt - fordi måten du gjorde det på, varierte tempoen hele tiden - noen dager var det kort mens andre var lang, hehe.
Jeg vet det. Men bildene er opprinnelig beregnet for webkameraet. At jeg laget en snutt av det var bare for moro skyld![]()
slenger meg på den jeg 8)Opprinnelig postet av Freddern
ou are the embodiment of pure freedom
But through my eyes you are made of stone
Jepp, dette var steintøft!
ill pipe for beer!
Bokmerker