Viser resultater 1 til 8 av 8

Tråd: The Movies!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Feb 2006
    Svar
    165

Standard The Movies!

et GENIALT spill!
    he meaning of justice can change from one day to the next.
    A professional solider never brings justice into the battle.
    So long as we remain loyal to our side, soliders like us need nothing to belive in.

Lieutenant
    Medlem siden
    Nov 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    95

Standard The Movies!

Litt mer info kanskje?
    oada Produksjoner

Rear Admiral (Ambassador) OlaHaldor sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Sted
    Trondheim
    Svar
    3,313

Standard The Movies

Her kan du lese omtale om The Movies på Gamer.no

Da jeg hørte om tittelen i 2003 var jeg grensesprengende klar for dette spillet. Har selv vokst opp med Microsoft 3D Movie Maker - som jeg mener var veldig forut sin tid. I ettertid kom Nickelodeon med en samme type greie, sannsynligvis fra Microsoft som publisher og bak teknologien.

The Movies er et veldig omfattende spill. FOR omfattende etter mine pipe. Grafikken er jo fin i Lionhead-stil. Lyden òg for den del. Men det er en milliard ting å tenke på hele tiden. Sett må bygges opp og du må ha byggere til å gjøre det. Dette koster penger. Du må ha vaktmestere som holder slitasjen på settene i sjakk. Dette koster òg penger. Du må ha statister, skuespillere og hjelpere til skuespillerene. Disse kommer til å kreve en egen trailer. Du må ha regissører og manusforfattere og øvrig crew. Og så skal du forsøke å selge filmen.

Huff!

Det er bare ALT for mye å gjøre på èn gang til at jeg kan klare å like spillet. Alt blir en vanesak, og du gjør samme tingene om og om igjen. Delen i spillet hvor du kan lage egne manus er heller ikke noe særlig å skryte av. Veldig knotete og lite intuitivt. Spillet er bare stress, stress og atter stress.

Skal du bruke penger på dette bør du i allefall overveie å prøve det før du kjøper - mener jeg.

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Mar 2006
    Svar
    276

Standard The Movies!

Ja, det blir ganske vanlig å gjøre d samme hele tiden, men ikke hvis du oppdaterer deg med nye locations og sånn så syns jeg det er morsomt.
    Det er også ganske artig å redigere filmene du har laget på et proft redigeringsprogram som eks: final cut eller premiere!

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Oslo
    Svar
    277

Standard The Movies!

Har hatt lyst til å skaffe The Movies ganske lenge nå. Det høres interressant ut, men er redd for jeg bare ville bli sittende og bruke alt for mye tid på det. Tid jeg kan bruke på å lage skikkelig film isteden. :wink:
    hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard The Movies!

Godt sagt, Stian. Du blir ikke filmskaper av å bare sitte å leke det, man må virkelig gjøre noe med det selv :wink:
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Trysil
    Svar
    41

Standard The Movies!

word
    men når man ikke har noe å gjøre så høres the movies ut som en artig sak
    -www.effortfilm.com -=