bare dra du!
det er en sjanse du må ta...
det er ikke verdens undergang hvis den suger :wink:
ja, topicen sier vel alt..
lurer vel egentlig bare på om den er noe å se, før jeg reiser til kinoen =P
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
bare dra du!
det er en sjanse du må ta...
det er ikke verdens undergang hvis den suger :wink:
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Hadde gratis førpremiere-billetter til filmen, men kunne ikke komme pga feberen
Tror ikke at jeg gikk glipp av noe stort - for meg ser det bare ut som en ny Val Helsign-film :?
Jeg vil anbefale filmen. Den er i alle fall bedre enn både Van Helsing og Hellboy hvis man skal sammenligne den med de.
De som ikke liker bibelhistorie bør vel kanskje holde seg unna denne filmen. Det er ikke noe problem å ikke være kristen for å se denne filmen; sannsynligvis vil mange kristne hate den, siden man framstiller diverse bibelkarakterer på svært spesielle måter.
Jeg er ikke kristen selv, eller overtroisk på noen annen måte, men jeg synes at himmel og helvete og Gud og Djevel er gode historier, og elementer som alle mennesker kan relatere til, så så lenge man ikke prøver seg på en misjon med filmen sin, så kan dere være kult.
Det beste med Contantin er at den ikke tar seg selv seriøst, og Peter Stormare storspiller som en særdeles skrudd Lucifer.
En kul liten film, med ikke så mye CGI som man kanskje skulle tro, og helvete (som jeg synes er fett framstilt) ville vel helst være umulig å få til uten.
Jeg anbefaler den som popkornfilm på kino, men det er ikke noe man gidder å ha i DVD-samlinga når den tid kommer.
6/10
jeg syns denna filmen var sinnsykt kul.
ser på meg selv som en antireligiøs protestatisk empirist, så jeg er ikke noen serlig tilhenger av kristendommen eller andre religioner.
men å se bibelen bli skildret på en anderledes måte, var tøft.
likte filmen veldig godt jeg =)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Bokmerker