Rakk bare å se to kortfilmer hittil nå - må på skolen. Men deres bidrag var bra (minte meg litt om Kims kortfilm til niss).
Skal stemme så snart jeg har sett på alle. Må den beste vinne![]()
Av alle filmene som er valgt ut til kortfilm festivlaen i Grimstad, får vi nå muligheten til å stemme på 10 av de utvalgte.
http://www2.nrk.no/redskap/inkluder/...m/inkluder.php
Filmen våres er blandt de heldige her: "Universets Hersker", hint hint. :wink:
Enjoy
Action koreograf @ www.visualcombat.com
Rakk bare å se to kortfilmer hittil nå - må på skolen. Men deres bidrag var bra (minte meg litt om Kims kortfilm til niss).
Skal stemme så snart jeg har sett på alle. Må den beste vinne![]()
Det må sies at Universets Hersker er laget for svært lite penger. Skolen har betalt laben, men ellers har vi bare spytta i et par-tre tusen til å bygge fjellandskap.
Halvparten av de andre filmene var laget av etablerte produksjonsselskaper.
Derfor - alle amatørfilmskapere - støtt opp om lavbudsjettsfilm - stem på Universets Hersker.
(Vinner vi, kan vi betale ned både denne produksjonen og "Under Mørke Trær").![]()
Mvh. Ole Andreas (fotograf).
Hvor mye kan man vinne? Bra film forresten...
I dream for a living"
-Steven Spielberg
Det er ganske mye penger for amatørfilm da!Opprinnelig postet av Ole Andreas
ww.devolutionstudios.net
På siden står det:Opprinnelig postet av Daniel
Kortfilmfestivalens nettpris!
19. juni i Grimstad vil Birger Vestmo dele ut prisen til den kortfilmen som får flest stemmer. Vinneren får 10000 kroner av NRK.
Mye proft her ja... Og som egentlig ikke kan kategoriseres under amatørfilm. Jeg mener, Anne Dahl Torp og Aksel Hennie?!
isforstå meg rett...
jeg trur aldri jeg har hatet en film like mye som den fotballfilmen, det irriterer meg så jævlig at den leder med over 50% av stemmene. idioitisk.
Universets hersker var rå, men jeg viste jo allerede hva som kom opp av vulkanen, så jeg fikk jo ikke det sjokket man ville fått, uansett bra =)
likte også filmen som omhandlet at alle ber om mer enn dem egentlig trenger, og til slutt fikk man se han i rullestolen.
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
ikke for å være så veldig favoriserende ( :wink: ) , men den fotball filmen var bae idiotisk,, og litt "mystisk" at den ledet med 50% , (5-600stemmer) allrede etter første dagen... men men,
Action koreograf @ www.visualcombat.com
Hvem har sagt amatørfilm? Når hele gjengen utdanner seg innen film, blir en vel ikke ansett som amatør?Opprinnelig postet av Stiksrud
Bokmerker