Viser resultater 1 til 5 av 5
    Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    SANDE
    Svar
    192

Standard Reklamefilm laget for ZoomTV - tilbakemeldiger er Coolt

Hei folkens,

Nu trenger jeg litt hjelp... Jeg drev å lagde en vignett for ZoomTV tidligere, ventet bare på video materiellet, men da jeg fikk det .. vel så begynte jeg pånytt!!

Jeg har brukt mye 2D, Filter(mosaikk,blur), timewarp m/trailing etc.

Men er fryktelig usikker , er det for langt?, er det feil klipp på feil plass?,... hva med musikken ? Har aldri egentlig gjort dette før

Så hva må til ?

KLIKK HER... (usle 9Mb)

Advarsel: Filmen inneholder Ambulanser/brennende hus, bilulykker, og selv om det ikke er sterke scener advares folk som tar seg nær av slike ting, eller har mistet noen / noe i tillsvarende ulykker.
    VH

Tor-Bjarne Henriksen

Commander
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Trondheim
    Svar
    322

Knalltøff den Musikk og lydeffekter og klipping passet veldig bra. Det var bare en liten filleting jeg ikke likte, og det var blåfargen på logoen. Den var litt for skarp, men det var det eneste. Men hva er egentlig zoom tv? Er det noen form for lokal-tv?
    Another Generation ®
    Entertainment Project

www.agep.biz

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    SANDE
    Svar
    192

Takker for positiv tilbakemelding AGEP

hva er egentlig zoom tv? Er det noen form for lokal-tv?
    Neida ZommTV filmer nyheter i buskerud freelance for NRK & TV2, TVNorge? og har gjort dette siden 1984 sånn ca.
    VH

Tor-Bjarne Henriksen

Tom
    Tom er offline
    Fleet Admiral (Proprietor) Tom sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Sted
    Moss
    Svar
    497

Hmm.
    Ser veldig bra ut, men fortsatt noen ting jeg ville testet ut om jeg var deg.

Greit med "hurtigfilm" når du går forbi ambulansene på skadestedet, men kutt det ut ellers.. Ser bare teit ut og får litt amatørpreg når du ser ambulansefolkene går i "hurtigfilm"-tempo med båra osv.

Når du har de to bildene ovenfor hverandre, så bytter du bare vekk det underste bildet... Bytt det øverste en gang også, kanskje rett før du plasserer det på høyre side av skjermen eller noe. Veldig langt klipp av luftambulansen. Får meg til å tro dere ikke har så mange flere klipp av luftambulansen og at dere synes det er så kult at dere bare måtte ha det med.
    Har du flere helikopterbilder, bytt heller på slik at du får med deg helikopteret i luften og kanskje klipper til at det står på bakken med inn og utlasting ?
    Eller bytt til noe helt annet.

Kort ned filmingen av ambulansen som kommer kjørende på riksveien. Filmsnutten er over 10 sekunder lang (00:29-00:40).
    Legg heller inn flere klipp.

Prøv deg frem med slow-motion og ansiktsutrykk eller nærbilder av mennesker som jobber (innsattspersonell).

Om du ikke får dette til med denne musikken, prøv en annen..
    Men du får det sikkert til å fungere.

Også synes jeg logoen er litt gammeldags og kjedelig.
    Men det er en helt annen sak som sikkert går på profileringen osv.

Ellers så er musikken i grunnen bra og passer til action bilder.
    Overgangene og klippingen din ellers er bra.
    Administrator
    Norsk Amatørfilmforum

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Aug 2004
    Sted
    SANDE
    Svar
    192

Ser bare teit ut og får litt amatørpreg når du ser ambulansefolkene går i "hurtigfilm"-tempo med båra osv.
    Enig!, det er en av kommentarene jeg har fått hjemme også, skal forsøke litt slow-mo for å øke dramatikken.

Når du har de to bildene ovenfor hverandre, så bytter du bare vekk det underste bildet... Bytt det øverste en gang også, kanskje rett før du plasserer det på høyre side av skjermen eller noe. Veldig langt klipp av luftambulansen. Får meg til å tro dere ikke har så mange flere klipp av luftambulansen og at dere synes det er så kult at dere bare måtte ha det med.
    Vel det stemmer også, jeg syntes det var coolt, men ZoomTV har sikkert flere Helikopter bilder, så vi får se. Og 2D editeringen kan som nevnt også forbedres, han ville ha det ala CSI (tro jeg det heter) vel har ikke sett det, men skjønte at det var noe ala 24 så jeg tyvkikka litt på den før redigering, men la til till hurtighet og swoosh lydene (woosh).

Prøv deg frem med slow-motion og ansiktsutrykk eller nærbilder av mennesker som jobber (innsattspersonell).
    Enig, er litt redd for at folk (for enkelt ihvertfall) skal kunne kjennes igjen, tror ZoomTV var litt opptatt av det

Han har blandt annet et klipp fra innsiden av et ambulanse-helikoter hvor kona står og ser opp mens helipkopteret letter med gubben om bord (etter en ulykke) skikkelig eh.. bra klipp, men for personlig for de som befinner seg på det. Det er litt av grunnen til at mye ansikter ikke er i ZOOM

Også synes jeg logoen er litt gammeldags og kjedelig.
    Men det er en helt annen sak som sikkert går på profileringen osv.
    Enig her også, men logoen er hmmm... fast (Jeg har bare laget den i 3D)

Kort ned filmingen av ambulansen som kommer kjørende på riksveien. Filmsnutten er over 10 sekunder lang (00:29-00:40).
    Legg heller inn flere klipp.
    I første internversjon, var logoen for seg selv med sort bakgrunn, men så ville jeg ha med ambulanse-lyden, så ville jeg ha det som en bakgrunn... eh.. så ble det vist litt for langt ops: jaja.. ZoomTV kommer til uken og vil "endre" litt... tenkte jeg skulle visen han responsen så får vi se hva sluttgreia blir for noe

Takker forøvrig for kommentarene dine Tom, og ser av profilen at dette jobber du med til daglig, så dine synspunkter er høyt verdsatt

... Ha ellers en fortreffelig dag alle sammen
    VH

Tor-Bjarne Henriksen

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •