Her er forøverig en rendering av fartøyet hvor det er på overflaten (noe oppstramming av løftestroppene trengs)
![]()
Hei. Jeg holder i disse dager på å modellere og animere en ROV. En ROV er en slik miniubåt som fjernstyres. Har rendert et lite klipp der den kjører under vann og lurer på hva dere synes. Kritikk og komentarer mottas med takk.
NB: Siden prosjektet fortsatt er under arbeid så er det fortsatt ting som skal utbedres. bla så er bevegelsene på kjøretøyet veldig fort gjort. Det skal også lages en kabel fra ROV'en som går opp til overflaten
Animasjoner:
.wmv 2.7MB
.mov 4.6MB
Her er forøverig en rendering av fartøyet hvor det er på overflaten (noe oppstramming av løftestroppene trengs)
![]()
Jøss - bildet ser veldig ekte ut (hadde trodd det var et ekte bilde om jeg ikke visste du drev med 3d)
Klarer ikke å gi negative kritikk til et så flott verk![]()
Meget inponerende, og det eneste jeg har å innvende er at vegetasjonen burde beveget seg en smule.
Veldig tøft!
Lurer bare på hvordan du får til lyset under vann(det som beveger seg)!(?)
ife is just a game!!!!!!!!!!!!!!!!!!
skikklig bra....skyggen og lyset
og alt var skikklig bra....
stå på videre!
i]Endemi[/url]
24-7 Produksjoner[/url]
Fin modell![]()
Hvilket material skal det hvite på ryggen være lagd av? (du kunne ha stillt opp litt på specular og glossiness hvis det skal være plast)
Og bumpmaps på ryggen også. (bump maps kan gjøre veeeldig mye for at ting skal se realistisk ut)
Ellers på bildet ser vannet litt firkantig ut noen steder?
Likte undervanns animasjonen svært godt![]()
wiiii wiii wiii wiii wiiii genialt, rett og slett genialt, men, agep, hvordan fikk du til den vannføleslen, eller lyset eller noe, liksom de vannskyggene på bunnen?
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Veldig bra! men hadde det ikke vært for det lyset på bunnen fra overflaten hadde det sett mer ut som et romskip som lander i hagen til en gammel gubbe. og som sagt burde tangen eller hva det er bevegd seg litt. Men det var utrolig bra altså!!![]()
lle tenker på seg selv, det er bare jeg som tenker på meg!
Oi..
Takker for tilbakemeldinger![]()
Jupp, skal prøve å få litt liv i vegetasjonen. Men som nevnt er prosjektet under utvikling. Klippet var en test (som jeg ivret litt etter å testrendere)Opprinnelig postet av Rocambole
![]()
Skyggene er skapt av et Turbulence materiale som er lagt på en av lysene som er rettet ned mot bunnen. Materialet er deretter satt til å bevege segOpprinnelig postet av Amatør XXL
Jeg kunne kanskje ha satt på litt mer specular intensity på materialet på toppen ja. Det er ikke direkte plast, men et plastaktig flytestoff. Ellers så stemmer det at vannet har litt harde kanter noen steder, skal prøv å se om jeg klarer å fikse det.Opprinnelig postet av mott
NB: har oppdatert bildet litt, har lagt på litt dirtmap (første gang jeg prøver det). Vet ikke om det ble så veldig vellykket da :lol:
*edit* Kan også nevne i forbifarten at rendertiden for stillbildet var på snaue 5 timer
Bokmerker