Burde ikke denne tråden slettes umiddelbart?
Snutt.no er et nytt tilskudd i Youtube jungelen. Forskjellen er at Snutt.no har spesialisert seg på å samle videosnutter som har en nytteverdi. Det finnes hele 14. hovedkategorier med tips og råd på snutt.no - alt på video. Har du filmet noe med nytte og kunnskapsverdi kan du laste det opp her. Hobby,idrett, historie, reise, mat, teknologi,vitenskap, bil etc er eksempler på kategorier snutt.no har samlet. :lol:
Burde ikke denne tråden slettes umiddelbart?
Laks
Why?Opprinnelig postet av StianSvendsen
idet Film Productions
www.eidetfilm.net
Fordi han åpenbart er ute etter tv-ting, og ikke filmting. TV suger.
Fordi det ikke er lov til å reklamere for andre nettsider her.Opprinnelig postet av EidetFilm
Laks
Det kan da umulig være regelen, jeg har reklamert for Dahlske Bank og ingen har klagd over det. Tror poenget er at man ikke kan reklamere for andre forum.
Denne personen har jo meldt seg inn bare for å trekke folk til sitt eget nettsted.
Det kan ikke bli annet enn feil.
Laks
Ikke at jeg har noe med regelverket på denne nettsiden å gjøre, men så lenge det ikke er en konkurrent ser jeg ingen grunn til at det ikke skal være lov å reklamere for nettsider som omhandler film på alle andre måter enn slik som denne nettsiden. Mener du altså da at personer som melder seg inn kun for at folk på forumet skal se filmen hans også må få tråden sin slettet? Doesn't add up man. Jeg kan forstå dette siden det er en nettside med et poeng og som allerede har noe for seg, i motsetning til tidligere folk som har plaget oss med sine egne forum med bare 2-3 medlemmer.
Bokmerker