klarer ikke sette ord på hvor mye jeg gleder meg...
Hitchhikers guide og sin city er de 2 filmene jeg virkelig gleder meg til.
(og king kong da)
Heisann!
Til alle dere som fikk skyhøye forventinger etter å ha nytt Sin City teaseren for en tid tilbake, ville nok satt pris på traileren, som nå er sluppet:
Se den her
Quentin Tarantino som gjesteregissør? :wink:
klarer ikke sette ord på hvor mye jeg gleder meg...
Hitchhikers guide og sin city er de 2 filmene jeg virkelig gleder meg til.
(og king kong da)
Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no
Hvis jeg dør før jeg får sett denne filmen, så kommer noen i helvete til å få smake seriøs knoke.
Filmweb.no sier at vi må vente helt til 8. juli før filmen kommer på kino i Norge, mens USA får se den første april.
Hvordan er det mulig at Norge må vente 3 måneder på en super film som alle ventet på?
Ke e egentlig poenget med denne filmen?
Max Payne i Sky Captain & the World of Tomorrow stil?
Bare lurte...
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
haha lattlig utsagnOpprinnelig postet av THX
er jo basert på tegneserien sin city
url=http://www.teit.org]Teit Productions[/url]
så jo sinnsjukt bra ut...
muligens ikkje lika go grafikk i denna så i sky captain, mn ikkje långt ifra.. :wink:
likte d at d e såå veldig månge kjente skuespillerar me her
ska nok gå på denna ja...
ww.laniban.com
Hakje peiling, har aldri høyrt om detta, elde har sikker ikkje fatta min interesse.... men filmen ser tøff ut den.Opprinnelig postet av Goberg
Why build one when you can have two at twice the price?
BERGEN
Hvis ikke du er veldig lovlydig kan du laste den ned for så og kjøpe den på dvd når den kommer ut.Opprinnelig postet av Melwasul
Men det slår ikke opplevelsen av å se den for føste gang på kino.
here is no love in your violence!
Det var omtrent det jeg skulle skrive under - men lot være.Opprinnelig postet av Rad-X
Det er ikke veldig rart at noen laster ned filmer ulovlig når man må vente flere måneder før den kommer på kino. Det må nesten bli lovlig det...
Bokmerker