Side 3 av 3 FørstFørst 123
Viser resultater 21 til 27 av 27

Tråd: Skole oppgave

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Skole oppgave

haha nei, jeg skal ALDRI ha studiekompitanse.
    ser på det som en svakhet.

Akkurat som reglene for kompisisjon av bilder, hvis man bryter alle reglene, men gjør det bevist, kan man få et skikkelig godt bilde om man er flink. Regler er for de som trenger veiledning.
    samme med studiekompitanse.

jeg skal få jobb og penger pågrunn av kreativiteten min, ikke fordi jeg har et ark som sier at jeg fullførte VGS.

er ikke meningen å være kværulant, men det er min måte å se på livet.
    eneste som teller til slutt er presentasjoner, kreativitet og hvor mange kontakter du har.
    Kim Lopez[/url] på Dahlske Bank[/url]www.LuckyShot.no

Cadet 3
    Medlem siden
    Aug 2004
    Svar
    7

Standard Så det så!

Sitat Opprinnelig postet av Kyrre
    Heisann

Dette var ganske imponerende! Lyden var ganske god og fargene ganske pene. Litt mer kontrast kanskje? Kameraføringen imponerte meg ikke så altfor mye. Litt mye stillestående stativ shots og for mye klipping.

Det dere fikk utav det lille utgangspunktet dere fikk, var det beste med filmsnuttet.
    Stativ shots? vi brukte ikke stativ når vi filma da, hehe. Kim filma "håndholdt"

Kyrre
    Guest

Standard Skole oppgave

Det er mulig selvfølgelig, men de er da fremdeles stive :wink:

Cadet 4
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Stavanger
    Svar
    11

Standard Skole oppgave

Sitat Opprinnelig postet av Ustabil-Kim
    skolen vår bruker AVID og photoshop 6,det er alt jeg gidder å si.
    hehe =P
    Ehm, AVID er jo de facto standard i filmmiljøet! Bare småunger som har brukt Premiere... Nå
    har imidlertid Adobe kommet med Pro versjonen, - men versjonene før den var bare til å le av.

At en skole bruker Avid til redigering ser jeg på som et digert +. Min skole bruker Premiere, ville
    mye heller ha brukt Avid. -- Men aller helst ville jeg ha brukt Final Cut Pro HD på skolen, slik som
    vi gjør hjemme. - Den er en reell utfordrer til Avid, - og er bare så utrolig herlig å jobbe med. Nå
    har jeg imidlertid ikke jobbet stort med Premiere Pro, - så jeg kan ikke uttale meg om den, men
    har hørt at de skal kunne hevde seg litt bedre med den versjonen.
    mm..

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Skole oppgave

har du noen gang testet AVID?

Jeg bryr meg ikke om hvor "pro!" avid er, avid er ufattelig slitsomt og dårlig og jobbe med.
    Premiere er helt klart et bedre program å jobbe med, mange gir opp for tidlig og bruker andre programmer ved siden av som AE og lignende.
    After Effects er ikke mer enn et program som er Photoshop og Premiere sammensatt.
    men helt klart, Final Cut hever seg over alt.

(godt mulig at avid er et bra program, men en dårlig løsning for en videregående skole hvor man har minimalt med tid til opplæring)

mr
    mr er offline
    Lieutenant
    Medlem siden
    Oct 2004
    Sted
    Skotselv
    Svar
    126

Standard Re: Skole oppgave

Si meg?

Hvordan fikk du til så fin kamerabevegelse når kameraet flytter seg mens mennsket ser oppi søpplebøtta?

Brukte dere en dolly eller et Steadicam :?:
    ORIOROSA - Vår kortfilm http://www.recmedia.no/moriorosa

Commodore
    Medlem siden
    Apr 2004
    Sted
    Jessheim
    Svar
    1,185

Standard Skole oppgave

brukte plugin i premiere pro som heter steadymove hvis jeg ikke tar feil, er sliten etter jobb og tenker rart nå =P

Side 3 av 3 FørstFørst 123

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •