Side 1 av 2 12 SisteSiste
Viser resultater 1 til 10 av 13

Tråd: SPLATTERMAN

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    73

Standard SPLATTERMAN

SPLATTERMAN

Heisann! Ny på dette forumet. En kamerat og jeg driver med innspillingen av en Superhelt-/Splatterfilm med politiske undertoner (meget lave nesten uhørlige toner :? ). Filmen spilles inn oppe i Nord nærmere bestemt Tromsø. Filmen vil, hvis alt går som planlagt, bli cirka 15 minutter lang.

Det som er at jeg, og mest sannsynligvis min kamerat, flytter til Oslo og vil drive med post-production der. Ingen av oss er noe særlig drevene med redigeringsprogram, fargekorrigering, etc. og kan muligens tenke oss litt hjelp med det.

Satser også på å få laget en nettside hvor vi etterhvert skal legge ut dvdrip og lignende versjoner av filmen. Siden vil videre bli brukt til mulige oppfølgere.
    vh.
    Espen Olaisen[/url]
    ------------------------------------------
    If you want to sing out, sing out! - Cat Stevens

Lieutenant Commander
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Akershus
    Svar
    240

Standard SPLATTERMAN

Høres spennende ut detta. Alle som lager film har alltid (tror jeg) begynt med splattere:P Hva slags superhelt blir det? Hvilke "krefter" har han?

Det er mange erfarne redigerings/fargekorrigeringsfolk her på forumet. Hva slags programmer bruker dere?

Commodore MacGuffin sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Lillehammer/Oslo/Grenland
    Svar
    769

Standard SPLATTERMAN

Jeg begynte med komedie

Men det høres bra ut det der, stå på!
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    73

Standard SPLATTERMAN

Ja det er nok noe i det med at man først lager splattere, men det er jo fordi filmer som Evil Dead og Bad Taste er veldig inspirerende. :P

Splattermans krefter er ikke så ekstremt orginale. Filmen vi lager nå er basert på en liten kortfilm noen kamerater av meg laget i 1997, om akkuratt denne Splatterman. I den filmen følger man Splatterman gjennom en vanlig dag og får se han skade seg selv på en del grufulle måter. Han ender sine dager i en heftig sparkulykke bak en container. Blod sprut overalt.

I den nye Splatterman filmen, som ikke er en oppfølger til den første, er Splatterman en skikkelig Superhelt som beskytter Tromsø by. Kreftenen hans oppsto da han som liten pjokk overlevde Tsjernobylulykken. Han ble funnet langt inni katastrofeområdet uten en skramme. Tester viste at han hadde aksellerert metabolisme. Regenerende evner.

Dessverre vil ikke disse evnene kommer så godt fram i denne første filmen, men planen er å lage en trilogi over de to neste sommerene så i den neste vil nok vi gå innpå kreftene mer.
    vh.
    Espen Olaisen[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    73

Standard SPLATTERMAN

Anngående programmer og slikt. Har brukt Adobe Premiere produkter og en del andre, men er ikke noe særlig glad i å plages med slike programmer. Vi er ute etter en person som ønsker å redigere med oss som supervisors.
    vh.
    Espen Olaisen[/url]

Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Svar
    769

Standard SPLATTERMAN

Sikkert nok av folk som har lyst til å gjøre det rundt her! Mange klippe-dyktige folk her
    "Final Cut Pro is the sort of girl you would take on a date, and Avid is the sort of girl you wanna marry"
    - Frank Capria

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    73

Standard SPLATTERMAN

Ja, jeg har kikket på en del av materialet som ligger her og folk ser ut til å ha peiling.
    vh.
    Espen Olaisen[/url]

Medlem siden
    Sep 2004
    Sted
    Svar
    769

Standard SPLATTERMAN

Mhm.. Blir nok litt langt å dra for meg, til Oslo/Tromsø

Men lykke til! Blir sikkert en knall film
    - Frank Capria

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Aug 2005
    Svar
    73

Standard SPLATTERMAN

Post-Production vil foregå i Oslo. Jeg flytter tilbake til Oslo nå snart og min kamerat vil komme flyttende etterhvert.
    vh.
    Espen Olaisen[/url]

Lieutenant Junior Grade
    Medlem siden
    Jul 2005
    Sted
    Steinkjer
    Svar
    74

Standard SPLATTERMAN

Regner med det er du espen? hehe, Har lest synopsisen du ga meg , splatterman blir en spennende film, helt sikker kommer sikkert inn til oslo å ser litt på produksjonen av og til!
    -remi-
    hey're coming to get you barbra...

Side 1 av 2 12 SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •