Man kommer ingen vei hvis man ikke satser, og ingen skal vel beskylde deg for ikke å satse. Jeg tror dette kan bli stort og gleder meg til å se resultatet.
Lykke til!
Si fra hvis du trenger hjelp til noe.
Nå som pre-produksjonen av filmen min er godt på vei tenkte jeg jeg kunne lage en offisiell tråd på dette forumet hvor jeg kan komme med nyheter (i tillegg til nyhetene på den offisielle websiden til filmen) og dere kan komme med kommentarer og innspill.
Filmen handler i bunn og grunn om en Jedi Ridder som etter et uhell havner på jorda... og en dusørjeger klarte å følge etter. Jakten for å komme tilbake til galaksen langt, langt borte er i gang.
Jedi Refugee Official Website
Første utkast av manuskriptet er klart. Et par utkast til så sendes det videre til USA der jeg får hjelp av en profesjonell screenwriter.
To 'locations' er spikret... en lokal bar og et lokalt hotell (Krags og Grand Hotel for de som er kjent i Kongsberg). Flere locations er underveis og flere personer er forespurt som skuespillere.
Alt går foreløpig etter planen![]()
Ms Chanandeler Bong?
"Anything one man can imagine
other men can make real."
- Jules Verne
Man kommer ingen vei hvis man ikke satser, og ingen skal vel beskylde deg for ikke å satse. Jeg tror dette kan bli stort og gleder meg til å se resultatet.
Lykke til!
Si fra hvis du trenger hjelp til noe.
lt;A href="http://www.delusionstudios.com">http://www.delusionstudios.com</A>
Et ord, Chandler : JODLE !![]()
![]()
![]()
Som kjent i Kongsberg er det artig at du har fått banket Grand som location også! Var direktør-dama ålreit å prate med?
Hilsen Herr "Dusørjegeren som følger etter" :twisted:
ill pipe for beer!
Har vert dritings på både krags og Grand mange ganger! Så dette høres bra ut! Ser også ut til at dere har jobba MYE med spess effkt. og det såg veldig bra ut!!!
here comes a time when every man feels the urge to spit on his hands, hoist the black flag, and start slitting throats." -- H.L. Mencken www.norbygdi.net
Hei!
Dette høres interessant ut, og jeg gleder meg til å se filmen!
Hvem er denne amerikanske screenwriteren? Jeg har noen kontakter der borte...man vet aldri? bare nysgjerrig:-)
Får se i rulleteksten... Top secret![]()
Ms Chanandeler Bong?
- Jules Verne
Fant plutselig ut at denne traileren ikke lå i nedlastingsarkivet. Dette er nå rettet opp, og den har fått sin rettmessige plass her:
Link til nedlastingsarkivet
Til glede for nye seere.
Ms Chanandeler Bong?
- Jules Verne
Jeg må si at jeg gleder meg til denne filmen kommer. Jeg håper bare at historien blir konsentrert på. Ikke spesial effektene. Det blir kjedlig hvis filmen har dødsmasse bra effekter, men skuespillerne suger. Men dette høres jo veldig bra ut, siden du skal sende "utkast" til en eller annen kar i USA.![]()
Ser frem til 2005!!
gleder meg til resultatet ja. liker konseptet med jorden.
etter run through the jungle
det blir årets film!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
url=http://www.odegaardstudio.com]Jeg liker kjeks-ungen, hva gjør han idag?[/url]
"Like eight bitches on a bitch-boat."
-Garry Newman.
Bokmerker