Skjef..
Det så jo bra ut kan jo sei litt på Grafiken men, jaja..
skal kjøpe meg![]()
Det er et spill jeg må sjekke ut - og tenkte kanskje dere er interessert i det, selv om det er trolig et dårlig spill. Men det er nok verdt å prøve:Opprinnelig postet av nettavisen.no
http://pub.tv2.no/nettavisen/spillma...icle497709.ece
Skjef..
Det så jo bra ut kan jo sei litt på Grafiken men, jaja..
skal kjøpe meg![]()
VR-V1E HDV
HDVlight
Røde NTG2 (Boom og Dead cat)
Da har jeg jo noe å ønske meg til jul!![]()
Har forresten hørt at folk legger ut filmene de lager i spillet på nettet et eller annet sted... :?
hy pay a dollar for a bookmark? Why not use the dollar for a bookmark? - Steven Spielberg
Så jo greit ut dette. Er ikke så begeistret for spill o.l. så jeg tviler på at jeg bli å kjøpe det. Men det så jo morsomt ut da![]()
Noen som veit hvor en kan få tak i filmene folk har laget og lagt ut på nettet? Hadde vært morro og se hvor mye en kan få ut av spillet.
Lest en del om det, og det virker ganske bra, men det blir visst altformye å gjøre i lengden. En MÅ vissnok i tillegg til alt annet styre en filmpark... Heh. Spennende.
ww.gratistur.com
Jeg pratet med en kompis i dag. Han hadde vist prøvd dette spillet. Han sa det var veldig bra, og morsomt! Han sa det annbefaltes!![]()
Kostet 500kr.
Så artig ut det der. Ønske seg til jul ja :P
oada Produksjoner
Blir nok til at jeg "prøver" det ut jaVirket interessant. Men det skal være MEGET interessant for at jeg går hen og bruker 500 kr på det. Man blir ikke rik på 120,90 kr dagen (tjenestetillegget i militæret)
Så var det derfor du ikke var her på lenge?Opprinnelig postet av bj0rn
Spillet er jo gøy - men filmene i spillet ser utrolig teite ut. Du kan legge inn masse dritt i manusarbeidet og få god omtale av det. Jeg forstår ikke systemet i spillet helt.
Du lærer iallfall hvordan et filmstudio fungere, men det er litt for mye arbeid for en person egentlig. Vi må liksom bygge hele filmstudio og ta ansvar for alle filmene og filmstjernene samtidig - litt stress det.
Jeg må alltid slite med å "oppmuntre" alle bortskjemte filmstjernene. Det blir rene Sims-spill det :? ellers er spillet gøy for filmskapere
Bokmerker